Knižní přání #50

prosince 26, 2015

 
Projekt Knižní přání, je to něco jako On my Wishlist, jen je trošku poupravený. Pochází z dílny Nikki Finn. Spočívá v tom, že si otevřu svůj to-read list na GoodReads, k tomu stránku random.org a vylosuji si tři náhodná čísla - tedy čísla knih, která jsou přiřazena v listu na GoodReads, které bych si ráda přečetla. Ty tři knihy tady pak ukážu.


V podzemí | Goodreads

Několik měsíců po útoku zombií na školu se Becky probudí ve vojenském komplexu a prakticky na nic si nepamatuje. Jedno ví však určitě – nestala se z ní nemyslící kreatura bažící po lidských mozcích. A vědci, kteří ji zkoumají, jí nechtějí nic prozradit. A tak se Becky snaží přijít na to, proč právě ona je mezi zombiemi výjimečná? Proč dokáže myslet? A co se stalo se světem tam venku? Ovšem brzy jí dojde, že ani ve vojenském komplexu není v bezpečí a zánik je blíže, než by kdokoli čekal. Druhý díl série ZOM-B od mistra hororu Darrena Shana! (Bux.cz)

Je to tady! Dočkala jsem se! Další díl z několika dílné série Zom-b od autora Darrena Shana, V podzemí. První díl se mi dost líbil, na to jaký já jsem odpůrce zombii - recenze zde. Takže, počkat, počkat, počkat! Teď jsem si teprve přečetla anotaci, a jako nemůžu tomu uvěřit! Jak to?! Já to nechápu. Myslela jsem si úplně něco jiného. A ono bum! Tahle série bude velmi zajímavé počteníčko! Nemůžu se dočkat, až se do knihy pustím. Jen mě mrzí, že to ještě chvíli potrvá. To víte, maturita nepočká.

Přiznání | Goodreads

Láska Tessy a Hardina je osudová a jeden bez druhého nemůže být, ale nespálila se Tessa už příliš? Když se Tessa dozví, že s ní Hardin začal chodit kvůli sázce, kterou uzavřel s přáteli, je zdrcená. Není to poprvé, co se přesvědčila, že kluk, do kterého se zamilovala, dokáže být pěkně krutý, ale takové ponížení nečekala ani v nejhorším snu. Musí se smířit s tím, že Hardin navždy zůstane... Hardinem. Že by se v něm až tak moc mýlila? Rozum i nejbližší okolí jí radí, aby se Hardina už navždy vzdala, nebyla by první, kterou ponížil a odkopl. Kvůli Hardinovi odstavila na vedlejší kolej všechno, na čem jí záleželo – školu, kamarády, matku, přítele... další zklamání by nezvládla. Hardin, který se do Tessy mezitím doopravdy zamiloval, zjišťuje, že bez ní nedokáže žít, kaje se a prosí o odpuštění. Tessa se brání, ale to se lehko řekne, navíc při představě na vášnivé noci strávené v Hardinově náručí... Elektrizující dotyky... Nenasytné polibky...  Hardin ví, že se dopustil nejhorší chyby ve svém životě. Dokáže se ale opravdu změnit? Všechno navíc komplikuje Zed, který se pokouší Tessu získat a na rozdíl od Hardina je hodný a milý. Tessu čeká jedno z nejtěžších rozhodnutí... (Bux.cz)

Další pokračování tu dnes pro vás mám. Jedná se o druhý díl - jak tak koukám, všechny knihy, které vám tu dnes představuji jsou druhé díly, náhoda vážně, to nebyl záměr - ze série After od autorky Anny Todd, Přiznání. Takže nejprve se vám přiznám, že jsem neodolala a přečetla si první díl. Neplánovala jsem na něj nic psát, žádný názor ani recenzi, kdyby náhodou to byla taková tragédie a celý článek byl jen o tom, jak jsem při čtení nadávala. Ale naopak, mě se svým způsobem kniha líbila, hodnotila jsem ji celkem kladně a říkala si, že do dalších dílů půjdu, kvůli tomu, abych věděla jak to dopadne. A teď, když je venku druhý díl a na mě už čeká se nemůžu dočkat až se do něho pustím. A pokud na to nezapomenu, mohla bych napsat nějakou recenzi na první díl, ale záleží také na tom, jak mi vyjde čas.

Rockové sólo (Play) | Goodreads

Co uděláte, když si zrovna potřebujete vylepšit image? Najdete si slušnou a hezkou dívku, z níž uděláte svou snoubenku. O bubeníkovi oblíbené rockové skupiny Stage Dive Mallu Ericsonovi se v poslední době v novinách nepíše zrovna lichotivě, a zdá se, že nejlepším řešením je usadit se a najít si vhodnou přítelkyni. Aspoň na nějakou dobu, aby utichly pomluvy. Jenže to by nesměl potkat tu pravou… Když se Anne vydá na večírek se svými přáteli, netuší, že se tu setká s idolem, jehož plakáty měla v mládí vylepené po zdech pokojíčku. A už vůbec nečeká, že by se s ní tenhle sexy kluk začal bavit – natož, aby jí pomohl vyřešit problém, do něhož se ne vlastní vinou dostala. Nápad, že bude hrát roli jeho nové přítelkyně a snoubenky, se jí zdá docela zábavný. I když ví, že trávit čas ve společnosti sexy bubeníka, který obráží jeden bouřlivý a divoký večírek za druhým, nemůže skončit dobře! Jejich nespoutané rockové sólo, které jim život nabízí, je plné zvratů – jednou nahoře, podruhé dole. Podaří se jim ustát všechny nástrahy, které jim okolní svět připraví? (Bux.cz)

A poslední kniha dneška se jmenuje Play a je druhým dílem z mé oblíbené série Stage Dive od Kylie Scott. V českém překladu ponese kniha prostý název, Rockové sólo, a vyjde u nakladatelství Baronet. Před nějakou dobou jsem četla první díl, Lick, v českém fanpřekladu, a hodně se mi to líbilo. V té době kolovala na internetu informace, že se knihy oficiálně dočkáme v českém překladu, jen mi nebylo jasné u jakého nakladatelství, ale nyní už to vím na sto procent jistě. Je to nakladatelství Baronet! Určitě až kniha vyjde mám v plánu si dát nejprve re-reading prvního dílu a následně se až pustit do toho druhého. Nevíte, jak moc já se těším! Kéž by mohla kniha vyjít už zítra! Pro nedočkavce je tu menší ochutnávka toho, o čem je první díl - má recenze na knihu Lick zde.

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Ty taky letos maturuješ? Jsem ráda, že v tom nejsem sama, z nedostatku času na čtení se mi už chce frustrovaně brečet :D Jinak na druhý díl ZOM-B se taky chystám, jedničku dostal teď brácha k Vánocům, ale já ji budu číst určitě taky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky..:D Vůbec v tom nejsi sama..:D Nic nestíhám, nestíhám číst, nestíhám blog, chce se mi z toho ječet!..:D Ale utěšuji se tím, že si to po maturitě vynahradím..:D Ten první díl Zom-B se mi dost líbil, na to jak nesnáším zombii, tak snad se ti taky bude líbit...:D

      Vymazat
  2. Další maturant mezi knižními blogery. Ňah, ale snad u toho budeme stíhat alespoň trošku recenzovat, ne? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám..:D Ale vážně, nevím..:D Sice čtu pomalým tempem, ale recenze nestíhám..:D Jsem na oboru, kde navrhuji dům a musím ho komplet vyrobit a sestavit. Všechny malé věcičky, jako mikrovlnku, záchody, umyvadla..:D Prostě, nemám to jednoduché, ale to asi každý maturant..:D

      Vymazat
  3. ZOM-B vypadá dobře! Určitě se na sérii podívám :) Děkuji za tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač. Určitě se po knihách podívej, první díl stál opravdu za to...:)

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide