Knižní přání #49

prosince 12, 2015

 
Projekt Knižní přání, je to něco jako On my Wishlist, jen je trošku poupravený. Pochází z dílny Nikki Finn. Spočívá v tom, že si otevřu svůj to-read list na GoodReads, k tomu stránku random.org a vylosuji si tři náhodná čísla - tedy čísla knih, která jsou přiřazena v listu na GoodReads, které bych si ráda přečetla. Ty tři knihy tady pak ukážu.
 

Láska jako z filmu | Goodreads
 
Kensington Shawová má slibně rozjetou kariéru v reklamní agentuře, úžasného snoubence Bradleyho, se kterým chystá pohádkovou svatbu a plánuje velkou rodinu, i přátele. Žije si zkrátka jako v pohádce. Alespoň si to snaží namluvit, přestože v hloubi duše cítí, že všechno zase tak skvělé není a že by to možná chtěla jinak… Třeba nemuset věčně poslouchat ódy svojí matky na perfektní snachu a být si jistá, že chystaná svatba je s tím „pravým“. V práci najednou taky neví, kam dřív skočit, a kamarádce nemůže věřit? Do toho se objeví její bývalý Shane a začne jí motat hlavu tím, že ji uvádí do situací, v nichž spolu prožívají scény z filmů, na které se kdysi tak rádi dívali – třeba ze Samotáře v Seattlu, Deníku Bridget Jonesové, Pretty Woman či Hříšného tance. Stačí týden a Kensin život se ocitá v naprostém chaosu. Bradley nebo Shane? Bradley se perfektně hodí do jejich rodiny, všichni ho zbožňují. Vztah se Shanem bylo jedno velké zemětřesení, které sice onehdy skončilo pohromou, avšak když se na ni podívá, zem se chvěje dosud. Jenže svatba se nezadržitelně blíží a tlak okolí sílí. Zasáhne osud a ukáže Kensi, kdo je hlavním hrdinou ve scénáři jejího života? (Goodreads)

Na knihu Láska jako z filmu se těším od chvíle, co jsem viděla obálku. Okamžitě jsem si řekla, že tohle prostě bude skvělá knížka, možná trošku přeslazená a tak, ale komu to vadí? Jednou za čas všichni sáhneme po trošku naivní knížce. Jen teď, po přečtení anotace, z knihy mám maličko strach. Nedávno se mi docela dost znechutily milostné trojúhelníky, tak nevím. Ale uvidíme! Knihu bych si moc ráda přečetla, ale nepočítám, že to bude v nejbližší době.
 
Útěk | Goodreads

Jacinda vyzradila tajemství svého drakijského kmene, aby zachránila chlapce, kterého miluje. Převtělila se kvůli němu před lidmi, a tak porušila jedno z nejpřísněji dodržovaných pravidel. Teď se ale musí ke kmeni vrátit, s vědomím, že Willa možná už nikdy neuvidí. Will má zastřenou paměť a jeho vzpomínky na onu osudnou noc a slib, který Jacindě dal, jsou zřejmě ty tam. Za své prohřešky a za to, že z drakijského města utekla, ale hlavně proto, že se zamilovala do lovce draků, Jacinda přichází o výsadní postavení i o nejlepší kamarádku Azurku. Cítí se strašně osamělá a začíná pochybovat o tom, jestli přece jen nedělá chybu, když se vzpírá kmenovým pravidlům, a jestli by se jim neměla nakonec podrobit. Přesto se upíná k naději, že na ni Will úplně nezapomněl, najde ji a zase budou spolu. Může se její přání splnit a bude schopná případně s Willem odejít a všeho se vzdát? (Goodreads)

Všichni jste již museli slyšet o sérii Drakie, kterou vydalo nakladatelství CooBoo už hodně dávno. Ty obálky a taky fakt, že kniha je o dracích, kdo by nejásal, že. Jen já jsem ale tak pozadu, že jsem už asi třikrát četla první díl, a dál nepokročila. Ale to se teď změní! Nedávno jsem si od kamarádky vypůjčila zbylé dva díly a chystám se tuto sérii jednou pro vždy uzavřít - nemám ráda nedočtené série. Takže nyní jsem  u druhého dílu, Útěk, a už se nemůžu dočkat až se do něho pustím. Konec prvního dílu zanechal tolik odhalených tajemství, že je až nemožné, aby nevypluly na povrch. Takže po Hunger Games, se definitivně do této knihy už musím pustit, ale počítám s tím, že mi do toho přijde ještě povinná četba k maturitě a puf! Všechny plánu budou fuč a já knihu začnu číst až v červnu!
 
Neslyšno | Goodreads
 
Ve světě bez zvuku slyší jedna dívka, jak ji cosi volá…
 
Dívka jménem Fej žije v horské vesnici, kterou sesuvy kamení zcela odřízly od světa. Přežití vesničanů zajišťuje jediné lano, po němž jim přes zrádné skalní stěny posílají jídlo lidé z údolního království. Naprostá závislost není však to jediné, co Fejinu vesnici sužuje: kam až paměť sahá, zdejší lidé neslyší. Jako by takovéto prokletí nestačilo, začínají nyní ztrácet i zrak. Také zásilky jídla přicházející lanovkou se začínají tenčit... Nadcházejí časy zkázy; obyvatelům horské vsi hrozí tichá temnota a smrt hladem. Pak ale jedné noci probudí Fej drásavý hluk. Vedena zvuky, něčím do té doby naprosto neznámým, se Fej vydává na velkolepou výpravu – sestupuje po nebezpečně strmé hoře do tajemného království Pej-kuo, kde nalezne neuvěřitelnou pravdu o své vesnici i lásku, která ji navždy změní život. (Domino)

A to nejlepší nakonec! Už dříve jsem věděla, že má tato kniha vyjít, ale tolik mě nezaujala, až nyní teď. Ten název, Neslyšno, mi prvně přišel divný, nechápala jsem ho, ale vlastně se ke knize tolik hodí. Naprosto ji vystihuje. Jelikož jsem byla líná a anotaci si v angličtině číst nechtěla, čekala jsem si na náš český překlad, a dočkala jsem se a konečně chápu, o co v knize půjde. A říkám jen jediné, wow! To zní naprosto epicky! Tuhle knihu prostě za každou cenu musím mít! Richelle Mead, autorka Vampýrské akademie, mě ještě nezklamala a také se na to ještě nechystá. Takhle kniha, která je úplně z jiného soudku, než doposud autorka píše zní i vypadá skvěle a já si ji jednoznačně pořídím, a vy byste měli taky!
 


You Might Also Like

1 komentářů

  1. Na Neslyšno se těším jako na Vánoce! Richelle :3

    OdpovědětVymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide