Knižní přání #48

prosince 05, 2015


Projekt Knižní přání, je to něco jako On my Wishlist, jen je trošku poupravený. Pochází z dílny Nikki Finn. Spočívá v tom, že si otevřu svůj to-read list na GoodReads, k tomu stránku random.org a vylosuji si tři náhodná čísla - tedy čísla knih, která jsou přiřazena v listu na GoodReads, které bych si ráda přečetla. Ty tři knihy tady pak ukážu.
 

Reset | Goodreads
 
Byla jsem mrtvá 178 minut. A nehodlám zemřít znovu. Je načase, aby se z resetů stali rebelové. Wren 178 si myslela, že se své lidskosti nadobro zbavila už před pěti lety. Když tehdy zemřela a vstala z mrtvých po 178 minutách jako resetka, získala nové užitečné vlastnosti, které z ní učinily dokonalého vojáka Korporace pro lidskou evoluci a zalidnění (KLEZ). Pak se ale objevil Callum 22 a rázem všechno převrátil vzhůru nohama. Po útěku od KLEZ jsou oba připraveni začít nový život v rezervaci pro resety. Jenže Micah 163, reset, který rezervaci řídí, má temnější plány: chce vyhubit lidi. Všechny. Micah celé roky buduje armádu resetů a nyní je připraven zahájit invazi do měst. Callum je odhodlán lidi chránit. Wren už nechce o boji nikdy ani slyšet. Na jedné staně stojí Micah, na druhé KLEZ. Wren a Callum váhají někde uprostřed mezi nimi. Zdá se, že jim zbývá jen jedna možnost… (Goodreads)
 
Na knihu Rebel od Amy Tintera se těším už strašně dlouho. Od chvíle, co jsem přečetla první díl této duologie, Reset, který se mi opravdu moc líbil, jsem netrpělivě vyčkávala na jakoukoli informaci ohledně vydání druhého dílu u nás. A hele! Kniha se přeci jen vydala. Už jsem se bála, ale stal se zázrak. Kdybych tu knihu měla právě teď u sebe, neudržela bych se, a okamžitě se do ni pustila! Tak moc se na ni těším a mám od ní velká očekávání, tak snad nezklame. Hned po zkouškách, které mě teď dostihly, se do ni pustím. Snad to uteče brzo.
 
 Měděná rukavice | Goodreads
 
Callum Hunt prožívá letní prázdniny tak trochu jinak než jeho vrstevníci. Společnost mu dělá chaosem posedlý vlk. Otec ho podezřívá, že je ve skutečnosti zloduch v utajení. Nutno dodat, že většina dětí jeho věku se na podzim nechystá vrátit do kouzelnického světa ani do Magisteria. Call to nemá jednoduché… a až nakoukne do sklepa a zjistí, co tam jeho otec provádí, bude to ještě horší. On i Pohroma by to mohli zaplatit životem. Call uteče a vrátí se do Magisteria, ale tam se situace vyhrotí ještě víc. Byl ukraden Alkahest – měděná rukavice, která dokáže kouzelníkovi odebrat jeho kouzelnou moc. Call se spolu se svými přáteli Tamarou a Aaronem snaží vypátrat viníka, ale do cesty se jim postaví nebezpeční nepřátelé. A taky budou nadosah odhalení pravdy, která je snad ještě nebezpečnější. Magisterium je záhadnější než kdy dřív a na čtenáře bestsellerových autorek Holly Blackové a Cassandry Clareové čeká neobyčejné cesta jednoho chlapce, který zápolí s osudem celého světa. (Goodreads)
 
To samé jako u knihy Rebel. Hned, co jsem dočetla první díl, Železnou zkoušku, potřebovala jsem nutně pokračování. A k mému štěstí, vychází ještě tenhle rok! I když mě čekají zkoušky a klauzury a spousta písemek, tuhle knihu si jednoduše nemůžu nechat ujít, a vy byste taky neměli. Ten konec prvního dílu mě naprosto odzbrojil, takže Měděná rukavice, připrav se, jdu si pro tebe!
 
Ostrov ztracených | Goodreads

Před dvaceti lety byli všichni lotři a padouši vyhnáni z království Auradonu na ostrov Ztracených – temné strašidelné místo chráněné magickou klenbou, ze kterého není úniku. Nejhorší zločinci teď žijí bok po boku v naprosté izolaci, zbaveni magických schopností a zapomenuti světem. Ale kdesi v útrobách Zakázané pevnosti je skryto Dračí oko – klíč k dokonalému zlu a jediná naděje všech lotrů na vysvobození z tohoto ukrutného zajetí. Kouzelnou hůlku dokáže najít jen ten nejchytřejší, nejpodlejší a nejzákeřnější padouch… kdo se jím stane? Na výpravě za Dračím okem se čtveřice neohrožených studentů stane důkazem, že i když pocházíte ze zlého rodu, udělat dobrý skutek není někdy úplně k zahození. (Goodreads)
 
A poslední knihou pro dnešní týden je Ostrov ztracených. Na tuto knihu jsem narazila na Goodreads, hezká obálka, jak jinak, ale taky pro to, že ji napsala autorka knih o čarodějnicích z East Endu. Pak, o několik měsíců později, televizní stanice Disney Channel vysílala film Descenders, Následníky, a k mému překvapení, byl tento film na motivy právě této knihy! A vůbec nebyl špatný, docela jsem se při něm bavila. A to nejlepší nakonec! Nakladatelství Egmont mi udělalo velkou radost, když se rozhodlo knihu vydat a zachovali původní obálku. Doufám, že se k ní jednoho dne dostanu, jsem na knihu opravdu dost zvědavá.
 

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Skvělý nápad :) Moc se mi líbí :)
    http://my-ideallife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Naozaj zaujímavý výber kníh, a veľmi sa mi páči aj nápad :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavý článek a zajímavé knihy! Přeji pěkné čtení! :)

    http://bookslifelover.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide