Knižní chvilky #12

prosince 22, 2015


Tak vás zdravím u dalších Knižních chvilek, tentokráte vánočních! No ano, shodou okolností jsou tyto Knižní chvilky tematické s Vánocemi, tedy nepodařilo se mi zatím přečíst žádnou vánoční knihu, v tom vás zklamu, ale fotky jsou. :-)


První fotkou, kterou jsem si pro vás přichystala, je má Mikulášská nadílka. Možná si říkáte, vždyť už jsem skoro dospělá, neměla bych chtít nějaké bonbóny nebo čokolády, ale když ono tomu prostě nejde odolat! Takže u mamky v práci, zaměstnanci dostávají jako dárek pro své děti tašky plné těchto dobrot, a díky mamce jsem tedy získala tuto bohatou nadílku. A přiznávám, že teď mi už z ní nezbylo už vůbec nic.

První kniha dneška je Nízký tlak od Sandry Brown. Od této autorky jsem ještě nic nečetla, takže tahle kniha byla má premiéra s ní. A vůbec to nebylo špatné čtení. Tak zamotané, neustále se tam objevovaly nové skutečnosti a důkazy, protože to detektivka. Od začátku jsem měla jednoho podezřelého, kterého jsem si tipovala na vraha, ale autorka vždy celý děj otočila o tři sta šedesát stupňů, a všechno bylo jinak. A ten konec, tak ten jsem vůbec nečekala! Nikdy bych si netipla, že ten vrah je právě tahle osoba. Určitě knihu doporučuji a snad se mi přes vánoční prázdniny podaří na ni napsat recenzi.

Na další fotce můžete vidět vánoční stromky mé mamky. Chtěla je vyfotit, tak jsem jí je vyfotila, a chtěla jsem je ukázat i vám. Když už jsou ty Vánoce, všichni se na mamku obrací ohledně dárků z papírů. Jestli by jim nějaké nevyrobila, třeba stromky, zvonky, věnce nebo i jiné věci. Možná vám pozorným došlo, že na podobný způsob jsem vyráběla svoji semestrální práci, lampičku.


Dort! Můj mladší bratr sice slaví narozeniny až za týden, ale nedávno u nás byla babička a strejda a my to chtěli oslavit s nimi, takže proto ten dort. A stejně jako u Mikulášské nadílky, už z něho nic nezbylo.

Na další fotce můžete vidět dva hezky zabalené dárky. Ty mi před týdnem přišly a jsem z nich naprosto nadšená! Ani jeden jsem nečekala. Hlavně tedy ne ten se sovičkovým papírem. To je výhra od Lucy, za kterou ji neskutečně moc děkuji. Ten papír je opravdu nádherný, vůbec se mi ho nechce otevřít. Uvnitř se má skrývat kniha, a já ještě nevím, jaká to je, protože si dárek chci nechat až na Štědrý den. Ale vím, jaká kniha se skrývá v tom druhém balíčku, ale neřeknu vám to, nechám vás trošku napínat! Dozvíte se to v dalších Knižních chvilkách.

A dnes to ukončuji tou nejneočekávanější knihou, a tou je kniha v angličtině, Crave. Tuším, že už jednou jsem vám ji tu ukazovala. Společně s druhým dílem, Torn a první dílem Anity Blake, jsem ji vyhrála v soutěži u Táni. A právě nedávno jsem prostě měla takovou chuť si ji přečíst, že jsem ji tedy vytáhla z knihovničky a pustila se do ní. Nyní, když píšu tento článek, jsem na stránce 52, což je naprosto neuvěřitelné, a zatím všemu rozumím. Tak budu doufat, že mi tato nálada, kdy chci číst knížku v angličtině ještě chvíli vydrží!

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Docela ti závidím knižní chvilky s vánoční atmosférou :D :/ Já jsem tak zavalena školou, že sotva zvládnu přečíst denně tak 5 stránek z Dana Browna a spím jako mimino :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, jsem na tom podobě..:D Každý týden píšu čtyři nebo pět písemek, a v lednu se to má ještě zhoršit..:D No jo, čtvrťák, maturita, ale na blog a vánoční atmosféru jsem si ten čas přeci jen našla..:D

      Vymazat
  2. Kniha Nízký tlak mne tedy zaujala už z toho důvodu jak popisuješ děj, který se tak mění! To je něco pro mě! :D :)

    http://small-literaryworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě knihu doporučuju..:D Chystám se na ni napsat recenzi během prázdnin, tak ji brzo čekej tady na blogu...:D

      Vymazat
  3. Ta tvoje maminka je vážně šikovná, když tu sem tam ukazuješ co umí, tak jí jen závidím, že tohle dokáže udělat, protože to jsou opravdu hezké ozdůbky do domu :)

    Ach a ty sladkosti... ty ti taky závidím :( :D ale už toho nejsem hodna, když už jsem stará baba i když na to teda vůbec nevypadám... :D Ale tak sama době si občas radost udělám no :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je..:D Nestačím se divit, co vyrobí, a ona už jede na další výrobek..:D A na sladkosti jsem už taky trochu stará, ale když ono nešlo odolat..:D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide