Knižní chvilky #11

prosince 09, 2015


Konečně! Konečně se mi podařilo dohnat Knižní chvilky. Právě tyto jsou nejaktuálnější, čím pádem nejnovější. Dneska to bude o dohánění. Už delší dobu jsem se čtením pozadu, a když myslím pozadu, tak to myslím vážně. Už dávno jsem měla mít jednu sérii za sebou, ale pokaždé mi do ni přišla jiná kniha, ach jo. Tak snad přes vánoční prázdniny se mi to podaří dočíst! :-)


Nejprve bych začala svou sbírkou čajů. Všechno to začalo v Londýně. Bála jsem se tam pít tu jejich vodu, takže jsem si dělala čaje a vydrželo mi to do teď. A od té doby, co jsem se vrátila zkoumám čaje, abych našla svůj oblíbený a našla jsem. Už jsem ho jednou měla na školní akci jsem ho objevila, ale smůla, pak mi ho někdo nejmenovaný čmajznul. Nemohla jsem ho nikde sehnat a pak se na mě přeci jen usmálo v štěstí, a já ho našla v Tescu! A jaký je váš oblíbený čaj? :-)

A to vedle? Je to předčasný dárek od mamky. Jak již víte, objednávám na ebaye nějaké věci, a když ve škole všichni začali nosit čaje v temohrnečkách, takže mě zlákaly, abych si sehnala vlastní. Jenže ty, co jsem objevila u nás v obchodech se mi nelíbily a na ebayi nic takového nevedli, tak jsem zkusila termosku, a zamilovala jsem se do termosky se slonem, jež můžete vidět na fotce. Říkala jsem si, že se mi ve škole asi budou smát a tvrdit, že jsem dítě, ale oni naopak tu moji termosku milují a nejraději měli taky!


A teď k tomu důležitému, a to je to, co jsem nedávno četla.

Jak jsem vám říkala na začátku dnešních Knižních chvilek, jsem pozadu s jednou sérií, a tou sérií je série Hunger Games. Knížky mám doma už dlouho - přesněji čtyři měsíce - a ještě jsem se k nim nedostala, ale snažím se! Vážně! Ale prostě nestíhám, škola, maturita, klauzura, blog, je toho prostě na mě moc, ale přežívám a jak říkám, snažím se. Začala jsem číst první díl, ale nějak na něj není teď nálada, takže vánoční prázdniny to jistí.

A jelikož nedávno za mnou přijela má kamarádka Azzie z blogu WFS, aby ji předala dárek, využila jsem toho a požádala ji, jestli by mi půjčila sérii Drakie. Už je to dávno, co jsem četla první díl, takže jsem Azzie požádala kromě druhého a třetího dílu, i o první, a musím uznat, že už jsem si toho tolik nepamatovala. Když jsem knihu četla poprvé, hodně se mi líbila, ale nyní, za tu dobu jsem toho už přečetla tolik lepších knih, že tato kniha sice nebyla špatná, ale rozhodně taky nebyla nejlepší. I tak se mi ale líbila a snad se mi brzy na ní podaří sepsat recenzi.


Jak vidíte, ta moje čajová posedlost se stává nemocí. Tolik čajů asi nemá nikdo! A to jich ještě tolik přibude! Nedávno jsme byli na rodinném nákupu a samozřejmě jsem musela hodit do košíku několik čajů. Prostě povinnost! A taky, budu mít hodně dárků k Vánocům.

A ta fotografie vedle? Tak takto se píšou recenze, teda alespoň já je tak sepisuji. Na papír a pak až do počítače. Jelikož už tak trávím dost času na počítači, nestíhám to sepsat na počítači rovnou, takže to jistí papíry. Ty si můžu vzít kamkoli s sebou. Hlavně do školy. Tam většinou tvořím svoje recenze. Při hodinách technologie nebo suplovaných hodinách.


A to nejlepší nakonec!

Konečně jsem pokročila v knize Kráska a zvíře. Pomalu, ale jistě! Sice se mi více líbí seriálová verze, ale ta knižní taky není špatná. Brzy se snad dočkáte recenze. Zbývá mi už jen pár kapitol do konce, tak vydržte, a brzy se mého názoru dočkáte! 

A taky koncem listopadu byla na posledním dílu Hunger Games v kině! Na druhé části třetího dílu abychom byli přesní. Nevím jak vás, ale mě tato část moc neoslovila. Dobře, nebylo to špatné efekty se povedly, hlavně ty nástrahy a padáčky, ale jinak, já nevím, co mi tam chybělo. To se pravděpodobně dozvíte až z filmové recenze, kterou plánuji. Vlastně plánuji napsat na každý film nějakou názorovku, ale ještě jsem si na to nenašla čas. Proč! Proč je tolik filmů, seriálů a knih, ale tak málo času!

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide