Knižní chvilky #10

prosince 01, 2015


Ahoj všichni! Snažím se dopisovat všechny články, které mám v rozepsaných, a právě tyto Knižní chvilky jsou jedním z nich. Je sice trochu starší, ale to vůbec nevadí. :-)


Takže, co tu pro vás dneska mám. Před delší dobou jsem začala číst knihu Město z kostí od Cassandy Clare, protože jsem byla zvědavá na její tvorbu. Četla jsem od ní již jednu knihu, Železná zkouška, která byla naprosto perfektní! Hrozně moc se těším na další díl. Takže jsem byla zvědavá na její další knihy, což je například zmiňovaná kniha Město z kostí. Tuto knihu jsem si koupila asi před třemi lety a až teprve nyní jsem se dostala. Bohužel jsem ji ještě nedočetla, ale jsem již skoro v polovině a stále mě to baví! Doufám, že se ke knize brzo zasednu a dočtu ji do konce.

Další knihou, kterou jsem nedávno začala číst je kniha Kráska a zvíře: Pomsta. Na tuto knihu jsem byla šíleně zvědavá kvůli seriálu. Miluji ten seriál, Cat, Vincenta, Tess a DJtýho, takže jsem byla hodně zvědavá na knižní adaptaci, která je právě na motivy tohoto seriálu. Musím ale uznat, že jsem to čekala teda mnohem lepší. Ta kniha je totiž trošku nezáživná ze začátku, takže mi teď její čtení dlouho trvá, protože se do ni zaboha nemůžu začíst, ale nevzdávám to, protože věřím, že se to brzo zlepší.


Pokračujeme dál. Před měsícem skončil CooBoo maraton, neboli Read-a-Thon, do kterého jsem se zapojila protože byl během prázdnin. K tomu se mi tu sešly hezké kousky od nakladatelství CooBoo, takže to přišlo právě včas. První knihou, do které jsem se pustila byla kniha Čemu jsem věřila. Hrozně se mi líbil první díl - Můj život u sousedů, ale ten druhý díl mě maličko nepříjemně překvapil tím, že je o někom jiném. Přiznám, že jsem se ze začátku bála, ale přeci jen to nebylo špatné. Právě naopak, určitě se budu ráda k této sérii vracet. Za to naopak už nikdy nechci vidět a ni číst knihu Podivuhodné a krásné soužení Any Lavender. Bohužel, tato kniha byla jedním slovem katastrofa. Skvělý nápad, skvělá obálka, hrozné provedení, ani nestojí za komentář. 


Koncem října mi přišla ještě na poslední chvíli kniha Úsměv, která mě opravdu překvapila. Čekala jsem, že mi dorazí později a ne tak brzo, ale udělala mi velkou radost. Ještě ten den jsem se do ni pustila, a taky ji přečetla. Jedná se totiž o komiks - ať už můj bratr říká, že to komiks není, tak prostě je - takže jsem ho přečetla celkem rychle. Docela mám chuť se do něj pustit znova, ale teď na to není čas. Plus jsem se ještě pustila do re-watchingu mého nejoblíbenějšího seriálu z prostředí FBI a padouchů a Neala Caffeyho - Ve službách FBI, neboli White Collar. Nejlepší seroš ever! Doporučuji! To mi připomíná, že se snad brzy dočkáte recenze! :-)

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide