Kindletime #24

prosince 17, 2015


Autorkou toho projektu je Teresinha,
Úkolem tohoto projektu je jednou za čas napsat, jaké knihy vám přibyly do čtečky.


Tak nejprve bych chtěla začít tím, že po dlouhé době je tu zase Kindletime. Velmi chabý, ale přeci jen nějaký. A dále, jsem velmi zklamaná, že mi nefunguje jeden program na vytváření, jak to říct, lepšího zarovnání obrázků, takže se nyní musím spokojit s tímto, co mi blogger nabízí. Smůla mi. Ale zpět ke knihám.

Knihu Vykladačka smrti jsem získala při nějaké příležitosti na eReading.cz. Tuším, že tam nabízeli tři knihy zdarma - Božského bastarda, právě Vykladačku smrti, a ještě jednu, jejíž jméno si nepamatuji, ale jelikož jsem si ji nevybrala, znamená to, že ji již asi mám. A z důvodu, že bastarda mám ve fyzické podobě, nepotřebuju ho ještě jako e-knihu, volila jsem právě Vykladačku. Kdy se nám zase naskytne nějaká příležitost mít knihu zadarmo, že? Ale jinak o knize nevím vůbec, ale vůbec nic. A soudě podle obálky to bude takové čtení pro mladší děti, no co, ještě uvidím, zda se do ni jednou pustím.

Druhou knihou je Avalon High, v češtině Avalonská střední. Pozornějším z vás již určitě došlo, že jsem se jak o knize, tak i o filmu, jehož recenzi můžete najít na blogu, zmiňovala. Jsem velkým fandou filmového zpracování s Brit a Greggem, že jsem neodolala a knihu si pořídila, tedy jen v elektrické podobě, ale možná se to jednou změní - jednou, až se nebudu dohadovat s BookDepository, kde se po druhé ztratila moje objednávka! Jinak ale, kniha je v angličtině a já budu doufat, že je to úroveň angličtiny někde u spodní hranice, protože ještě nejsem takový machr, abych zvládla anglickou knihu na jeden zátah.
 

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide