Hudba mého srdce #29

prosince 28, 2015


Další pondělí je tu. Týden se s týdnem sešel, a to znamená, že je tu další Hudba mého srdce. Nejradši bych vrátila čas. Utekl mi další týden a já jsem ještě nic nestihla! Musím si přepsat tolik sešitů, připravit se na tolik písemek, ale taky musím číst! Podařilo se mi přečíst první díl Hunger Games a další dva jsou přede mnou. Ale to taky platí pro recenze, tedy knižní. Jsem doma týden, a ještě jsem žádnou nenapsala. Jednoduše, nestíhám. Ale to neznamená, že nic nedělám. Chystám samozřejmě pár článků, ale postupně se začne moje aktivita na blogu snižovat. Jak říkám, maturita nepočká, spíše už mi klepe na dveře, takže mějte se mnou trpělivost. Ale zpět k písničkám. Dneska nejsou nijak tematicky laděné s Vánoci, takže snad se vám i tak budou líbit. :-)


První písničkou dneška je Stolen od skupiny Dashboard Confessional. Tuhle písničku jsem poprvé slyšela před pár lety, kdy jsem poprvé četla knihu Polibek pro Annu, a zajímala se o fanvidea na možné filmové zpracování. Právě v jednom jsem tuto písničku zaslechla a okamžitě se do ni zamilovala. Skvělý text a videoklip, jednoduše to byla láska na první pohled. Doporučila bych se ale podívat na toto video - zde. Je to oficiální videoklip, ale nejde mi na blog vložit.


Další písní je starší song od mé další oblíbené ženské zpěvačky Hilary Duff. O Hilary jsem vám již mnohokrát říkala, i nějaké její novější songy jsem vám tu ukazovala, ale dnes tu pro vás mám něco staršího. Jmenuje se Come Clean a do nedávna jsem ani nevěděla, že tato píseň existuje. Na youtube mě zaujalo jedno video, ke známí herci a umělci zpívají pomocí aplikace dubmsmash, a Hilary se tam objevila s tímto songem a mě naprosto ohromila. I dlouhou dobu zpátky Hilary válela, to musím uznat! Opravdu pěkná písnička, podle mě stoji za poslechnutí.


A poslední písničkou dneška je celkem novinka od Ellie Goulding, On My Mind. Nejsem její fanynkou, ale když se mi nějaká písnička líbí, tak tomu tak prostě je. Něco na ten způsob mám i v případě skupiny One Direction. Její novinka On My Mind je vážně skvělá. Videoklip, text, hudba, já si prostě nemůžu stěžovat! Určitě stojí za poslech a stejně tak stojí za shlédnutí i oficiální videoklip - odkaz zde.

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide