Hudba mého srdce #28

prosince 21, 2015


To už je tu zase pondělí?! Rychle nám to utíká, že? Už jen tři dny do Štědrého dne! Těšíte se? Určitě ano, kdo by se netěšil, že. Ale to není to nejdůležitější, co mě dnes zajímá. Jsem zvědavá, přiznejte se, kdo dneska a zítra musí jít ještě do školy, jako já? Ano, k mé smůle moje škola, jako jediná snad, je v pondělí i v úterý otevřená, a já musím do školy, ale to nejlepší je, že v pondělí mám školu do pěti! Co já bych pro ni neudělala, že? Ale zpět k dnešnímu článku ať ho nezakecám. Minule jsem vám slibovala, že další Hudba mého srdce bude trošku tematická. A překvapením dneška je, že tu pro vás mám své oblíbené vánoční songy! A napište mi i vaše, třeba se inspiruju a najdu nové oblíbence. :-)

Dnes je to chabé. Nejsem na české písničky a už vůbec ne koledy, to prostě ke mě nejde, takže tu jsou jen dvě písničky. První je od Cascady, cover písně Last Christmas, a druhá od mé nejoblíbenější zpěvačky, Demi Lovato, také cover, ale písně All I Want For Christmas Is You. :-)

  
Naprostá hitovka, nejlepší vánoční písnička všech dob, a kdo ji nezná, jako by nežil. Ano, to je píseň Last Christmas od Wham. Mám ráda originální song, ale je na můj vkus až moc pomalý, takže když jsem narazila na rychlý cover od mé oblíbené zpěvačky Cascady, stala se z toho tradice. Takže každoročně, v tomto vánočním období, si ji pustím. Pořád je to stejná pecka, i když ji poslouchám asi už čtvrtým rokem.


A nakonec to nejlepší. Na cover písně All I Want For Christmas Is You od Demi Lovato jsem narazila asi před dvěma roky a byla z něho naprosto unešená. I nyní jsem. Demi opravdu umí zpívat. Přiznávám, že originální píseň jsem nikdy neslyšela, a teď, po tomto coveru, by neměl originál šanci.

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide