Hudba mého srdce #27

prosince 14, 2015


Tak vás zase vítám u další Hudby mého srdce. Dnes, 14. prosince, máme již za sebou tři adventní neděle a čeká nás už jen jedna a pak Štědrý den! Kdo se těší jako já? Pro příští pondělí jsem si pro vás v Hudbě mého srdce připravila takové tematické překvapení, ale pro dnešek tu ještě mám "normální" písničky, které jsem minulý týden poslouchala. Nevím, jak se mi to vyvede tento týden, ale chtěla bych napsat nějaké recenze, jak knižní, tak filmové, ale pro jistotu, nic neslibuji dopředu! :-)


All my life
You stood by me
When no one else was ever behind me
All these lights
They can't blind me
With your love, nobody can drag me down

Možná mě kvůli této písni ukamenujete a zanevřete nade mnou, ale já prostě nemohla jinak. Nejsem šílenou fanynkou One Direction, ale když už mě prostě nějaká jejich písnička zaujme, nemůžu si pomoc. A právě nyní to vyšlo a na jejich novinku Drag Me Down. Nechtěla jsem si ji na youtube pouštět, ale zvědavosti nešlo odolat. Hned od prvního tónu mě zaujala melodie a text. Ale nejlepší částí písně je definitivně refrén. Ten mi prostě hraje v hlavě každou minutou. A nejen samotná píseň mě překvapila, ale také videoklip, který je zasazen do centrály NASA. Od té doby, co jsem viděla Marťana, mě tohle prostředí fascinuje, takže prostě nemůžu jinak, takhle písnička se klukům vážně povedla.


Tohle bych vám asi na začátku měla vysvětlit. Nedávno jsem začala na Instagramu a Youtube sledovat kanál Lip Sync Battle, což je vlastně televizní show, kde známé osobnosti pomocí úst přezpívávají známé písničky, jen tak pro srandu a pro to, aby dokázali, kdo je nejlepší. Ale nevydávají žádná slova. Mě to tak zaujalo, že jsem se koukla na pár těch výkonů a dvě představení vám tu prostě musím ukázat.

První je od známé herečky a tanečnice Julianne Hough, která hrála v mém oblíbeném filmu, Bezpečný přístav. Takže jsem na ní byla hodně zvědavá, jednoduše. Hned, když zazněla hudba jsem věděla, že tohle bude boží, a také že je. Julianne si vybrala píseň Just Had Sex, kterou nejen překvapila diváky, ale také svého staršího bratra, který nemohl nic udělat, jen koukat s otevřenou pusou. Já musím uznat, že mě tento její výkon naprosto odzbrojil a pobavil, že si vítezství definitivně zasloužila.


A právě druhé představení a rozhodně nejlepší výkon hned vedle Julianne, si vysloužil Gregg Sulkin. Gregga jsem si velmi oblíbila ve filmu Avalonská střední, na který jste mohli číst recenzi, takže když jsem ho tam uviděla s těmi vlasy, musela jsem to vidět. Hned mě trkla ta písnička, něco mi říkala, určitě jsem ji už musela slyšet, a taky že jo. Milkshake je dost známá, ale stará písnička, a Gregg s ní zabodoval! Sice mám Victorii Justice ráda, a to moc, ale tady jednoznačně vyhrává Gregg.


But piece by piece he collected me
Up off the ground where you abandoned things
And piece by piece he filled the holes that you burned in me
At six years old and no
He never walks away
He never asks for money
He takes care of me
He loves me
Piece by piece
He restored my faith
That a man can be kind
And a father could stay

A pro dnešek to uzavírám písní Piece by Piece od Kelly Clarkson. Kelly vychází nové album, a právě tato píseň je z něho. Viděla jsem něco na youtube, ale dlouhou mi trvalo, než jsem si ji pustila, ale i tak, nakonec jsem si ji přeci jen pustila. A musím říct jediné, tahle písnička, i když je rychlejšího rázu je tak smutná! A Kelly ví jak na mě, zvláště, když je videoklip černobílý a píseň rychlá. Já jsem z ní vážně hotová!

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide