Hudba mého srdce #26

prosince 07, 2015


Ahoj! Po týdnu jsem tu, zase jsem na vás nezapomněla. Přiznávám, že jsem minulý týden jela z posledních sil, pár článků jsem nestíhala včas napsat, takže jsem je dokončovala na poslední chvíli, ale podařilo se! A teď přežít tento týden. Bude to děsné, musím rychle vytvořit něco na klauzuru, protože budou vánoční prázdniny, tak to prostě do té doby musím stihnout, a taky se chci pohnout v maturitní práci. Ale zpět k dnešnímu článku, nové Hudbě mého srdce.

Dnes bude řeč o mých dvou nejoblíbenějších umělcích v dějinách lidstva. Oba dva - žena a muž - mají na svém kontě spoustu desek, a právě teď vyšla každému nová. O kom jiném by mohla být řeč, než o mé oblíbené zpěvačce Demi Lovato. A ten druhý umělec, mužského pohlaví. Ten pro vás může být záhadou, takže vás ještě chvíli budu napínat.


Píseň od Demi Lovato, kterou vás tu dnes ukazuji není z jejího alba. Není totiž vůbec její, jedná se o cover, a správný znalec a fanoušek hned pozná o cover jaké písně se jedná. Jedná se o cover písně Hello od Adelle. Já nevím jak vy, ale Demi se cover této písně opravdu povedl, až tak moc, že bych si tipla, že je opravdu její vlastní.


If this is the last night
Baby let's do this right, kiss me like you mean it
If this is the last night
Baby let's do this right, kiss me like you mean it


A přeci jen jste se dočkali! Překvapení! Kdo jiný, než Olly Murs je právě onen můj tajemný, oblíbený zpěvák. Už ani nevím, jak dlouho ho poslouchám, ani jaká byla od něho má první písnička. Ale vím, že pokaždé, z každé jeho nové písně jsem nadšená - a právě nyní to vyšlo na jeho novinku Kiss Me. Ten text je opravdu skvělý a videoklip ještě lepší!


A to nejlepší nakonec! To když se vám splní sen a vaši dva oblíbení umělci spolu vytvoří společnou píseň. Společný kousek Ollyho a Demi, píseň Up! Hrozně se mi líbí pojetí toho videoklipu, lepší bych si snad ani nedokázala představit! A ta píseň sama o sobě, nemůžu si ji prostě vynachválit. Prostě si ji sami poslechněte, a uvidíte, že mám pravdu.


You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide