Čtenářská výzva #6 | Trilogie

prosince 27, 2015


To to uteklo! Už je tu opět neděle a s ním další bod čtenářské výzvy. Doufám, že jste všichni ve čtvrtek našli pod stromečkem v to, co jste doufali! Já, když píšu tento článek, ještě nevím, ale věřím, že zklamaná stoprocentně nebudu. Ale zpátky k dnešnímu bodu. Vybrala jsem si pro vám bod, skrývající se pod číslem třicet jedna - trilogie! :-)

Míša a Já (Nessa)

Já nevím, jestli je to možné, ale já si myslím, že jsme s Míšou nějak propojené. No ano! Protože jinak není možné, abychom obě dvě četli tu samou trilogii, trilogii Temné vize. Tohle rozhodně není náhoda! Já jsem tuto sérii četla již po druhé, takže se jednalo o re-reading. Vyhrála jsem ji v nějaké soutěži, a jelikož jsem si už moc nevzpomínala, o čem knihy jsou, přečetla jsem si je znova. A musím říct, že tohle je snad nejlepší série od autorky L. J. Smith,  autorky Upířích deníků. Upíří deníky jsou strašné, skončila jsem někde u čtvrtého dílu tuším, ale tato série mě bavila a celkově jsem ji hodnotila kladně. Nevím, jak se líbila Míše. Přiznávám, zase jsem ji lezla na profil, zda tam nemá hodnocení u těchto knih, ale smůla, není tam. Ale myslím si, že kdyby se ji tato trilogie nelíbila, nečetla by ji.

Četl jste někdo tuto sérii? Co na ni říkáte vy? :-)

You Might Also Like

2 komentářů

  1. O knihách uvažuji už delší dobu a recenzí jsi mě nalákala na jejich přečtení tak uvidím jestli se k nim dostanu :D Já jsem teď četla Ledového draka od George R. R. Martina ( recenze je blogu, kdyby ses chtěla podívat :D )
    http://fandombeforebloodcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spíš než recenze je toto takový krátký názor, ale jsem ráda, že jsem tě na sérii nalákala. Opravdu stojí za přečtení, a ještě i série Zakázaná hra není špatná. Četla jsem sice jen první díl, ale je vážně skvělý...:) Od autora G.R.R.Martina si už dlouho toužím něco přečíst, hlavně tedy Hru o trůny, co si budeme povídat, ale na knihu Ledový drak se taky mrknu. Pěkná recenze...:)

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide