Čtenářská výzva #5 | Kniha, která má v názvu číslo

prosince 20, 2015


Po týdnu pokračujeme! Jak jsem slibovala, každou neděli vás teď na blogu bude čekat nový bod z Čtenářské výzvy. Dneska jsem si pro vás vybrala bod číslo 5 - Kniha, která má v názvu číslo. A jako náhodou mi to vyšlo i na článek číslo pět. Ne vůbec to nebylo záměrně. Dnešní výběr je opravdu pozoruhodný, když jsem si tento bod vybírala, musela jsem smát. Důvod? Můj a Míšin žánr knihy u tohoto bodu je naprosto odlišný, jako dva protiklady. :-)


Míša

Míša si do toho bodu uvedla knihu Padesát odstínů temnoty. Přiznávám, že už si nevzpomínám, co na knihu, a celkově celou sérii říkala, takže jsem mrkla na její učet na ČBDB, jestli tam náhodou nenarazím na hodnocení. K moji smůle jsem nic nenašla. Ale já jsem sérii četla, dokonce dvakrát, a nemyslím si, že to bylo špatné. Četla jsem i horší knihy s temnější  erotickou tematikou, které se jednoduše nepovedly a nedaly se číst, ale tyto ušly. A film, no myslím, že ten nestojí ani za komentář, ale kdyby někoho zajímal na něj můj názor může si přečíst na něj moji recenzi.

Sára

A já jsem do tohoto bodu zařadila knihu Pět neděl v baloně od známého autora Julese Verna. Už dlouho jsem toužila po tom si od tohoto autora něco přečíst, velmi mě na to nalákaly filmy jako Cesta do středu země a Cesta na tajuplný ostrov, přiznávám. A když se naskytla na jednu knihu od něho příležitost, neodolala jsem. Kniha nebyla špatná, jen se mi trošku dlouho četla, všechny ty popisky cesty a pohonu balonu, na mě trošku zdlouhavé, ale jinak jsem si čtení užila.


       

Jsou tu nějací fanoušci Julese Verna? Jaké je vaše oblíbená kniha od něho? :-)

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Verna poznám, máme doma pár jeho kníh, ale ešte som sa k nim nedostala :-)

    OdpovědětVymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide