Podzimní knižní TAG

listopadu 03, 2015


Není to ani týden, co jsem zjistila, že jsem byla "otagována" do dalšího tagu, do Podzimního knižního TAGU. Normálně mi trvá delší dobu, než se konečně odhodlám k tomu nějaký ten tag sepsat, ale dneska ne! Tento tag mě opravdu zaujal, a kdyby mě Terka z blogu Mrs Junglová, neotagovala, určitě bych se otagovala sama. :-)

1. Nejoblíbenější kniha, kterou jsi četla na podzim?


Tento podzim jsem četla docela dost, i když jsem původně říkala, že nebudu - škola, maturitní ročník, maturitní práce, a tak - ale nějak jsem na to zapomněla a věnovala se opět knihám. A přečetla jsem jich dost na to, abych se rozhodovala jen pro jednu. Minulý rok byla pro mě nejoblíbenější knihou Selekce, tento rok jsou to tři knihy - Úsměv, Rudá jako rubín a Bestiář Harryho Pottera.


2. Kniha, která ti připomíná školu?

Právě teď mě napadá škola St. Lennox, jelikož dočítám Rudou jako rubín, kam chodí hlavní hrdinka, ale jinak mě jich napadá ještě spousta dalších. Třeba škola v Harrym Potterovi, jak jinak, Vampýrská akademie, trilogie Hex Hall, nebo Temná akademie. Školy se v knihách vyskytují často, stačí si jen vybrat. Mě kniha, co nejvíce připomíná školu je rozhodně Vampýrská akademie. Na tu prostě nikdo nemá.


3. Kniha, jejíž obal připomíná podzim?

Nad tímto bodem jsem strávila nějaký ten čas. Vůbec nic mě nenapadalo, takže jsem projížděla svoji knihovnu, účet na Goodreads a Databázi knih, a přeci jsem něco našla! Jsem vážně dobrá. Jelikož jsem chtěla mít jiné knihy, než má Terka, hledala jsem a hledala, a našla jsem! Dvě knihy - Předběžné varování od Neil Gaimana a Jednu malou lež od K. A. Tucker.


4. Tvůj nejoblíbenější hororový příběh?


Můj nejoblíbenější hororový příběh? Nějaké se určitě najdou jako například kniha Carrie od známého krále hororů, Stephena Kinga. Nebo také mám hrozně ráda knihu Anna krví oděná. Krásná obálka a příběh za ní taky, nemůžu se stěžovat.

5. Nejoblíbenější hororový film?

Hororové filmy? To není nic pro mě. Sice jsem jich několik viděla, jako třeba Sirotek, Lesní duch, Carrie, a ještě pár dalších, ale žádný z nich není můj oblíbený. Jsem antifanda hororů, moc se při nich bojím, takže smůla.

6. Film, který bude uveden do kin a na který se těšíte?

Jsem seriálový a filmový maniak - hlavně seriálový, ale do filmů jsem také ujetá - takže mám přehled ohledně filmů, co se ještě tento rok mají v kině objevit. Šíleně jsem se těšila na druhý Labyrint, Zkoušky ohněm, ale ten již v kině byl, takže na první místo nastoupil další film - Hunger Games, druhá část Síly vzdoru. Poslední díl. Už teď se nemůžu dočkat! Viděli jste ty trailery a tv spoty? Tenhle film bude bomba, co mě naprosto rozdrtí. Tohle prostě nedám.

7. Kniha vydaná na podzim, na kterou se nejvíc těšíte? 

Kniha, na kterou se opravdu hodně těším ještě nevyšla, ale vyjde na podzim, tak snad se to počítá! Jedná se o knihu Rudá královna. Během několika měsíců od vydání si tato knihy získala spoustu fanoušků, nejen v zahraničí, ale taky u nás. Četla jsem několik recenzí od našich bloggerů, které pěly ódy na tuto knihu, takže mě samozřejmě na knihu nalákaly. Pokud vím, tak má kniha vyjít teď někdy, a já si na ni brousím zuby. Očekávej mě, zlato! Jdu si pro tebe!


8. Tři knihy, které si chceš přečíst letos na podzim?


Tři knihy, které bych si ještě do konce listopadu chtěla přečíst? Tak to rozhodně budou recenzní resty - Kráska a zvíře: Pomsta, Železná zkouška a trilogie Hunger Games. Ale jinak bych si hrozně ráda přečetla knihy Elita, Město z kostí - spíše dočetla - a Roztomilé malé lhářky.


9. Jaké knihy by jsi doporučila za četbu na Halloween?

A co nakonec? Co bych vám doporučila? Tak jsem již psala, četla jsem jen pár příběhů, u kterých jsem se bála, třeba jako Carrie a Annu krví oděnou, ale určitě bych vám doporučila další knihy, jako třeba Asylum, Sirotčinec slečny Peregrinové, To, nebo Zom-B!

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Precetla si toho docela dost na to ze maturujes :-) na Rudou kralovnu se take chystam :-)
    www.fantasyalatriel.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani ne...:) Některé knihy, co jsou tady jsem četla už dřív, ale taky jsem jich přečetla docela dost. Teď už ale zvolním a vrhnu se po hlavě do povinné četby..:) Ještě před tím, si ale chci přečíst tu Rudou královnu, na kterou si tak moc brousím zuby! Nemůžu se dočkat...:)

      Vymazat
  2. Jsem ráda že v knižní sérii, co ti připomíná školu, VA se shodneme :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkoušela jsem vymyslet i jiné školy, ale VA se prostě na tento bod hodila nejvíce...:)

      Vymazat
  3. Pěkně vyplněný tag. :) Na HG jsem už taky strašně moc těším. Z podzimních knížek jsem se nejvíce těšila na Bellagrand, ale potom jsem zjistila, že na pozdim vyjde jenom pro čtenáře knižního kluku. :) Takže smůla, budu si muset počkat do dubna. :) Ale musím říct, že Rudá královna je na mém seznamu také vysoko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju...:) Na HG se těším celý rok a konečně je to už tady! Snad všechno nakonec vyjde a do kina půjdu. Prostě musím!...:D Co je to za hloupost? Pro členy KK v listopadu, ale normálně až v dubnu? Vážně zajímavé. Členem nejsem, takže nic nevím, Měděného jezdce jsem nečetla, ale chci, ale vůbec nechápu, proč tohle s vydáním toho posledního dílu udělali. A ohledně Rudé královny, tak ta je naprostá povinnost! Nejdřív jsem se rozhodovala mezi Rudou královnou a Zmizelými dívkami, ale královna vyhrála! Doufám, že se mi to splní a ještě tento rok ji získám!...:D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide