Návštěva knihovny #14

listopadu 26, 2015


Tento projekt vymyslela Michelle M,
Cílem tohoto projektu, je vyfotit knížky, které jsem si vypůjčila v knihovně.


Opět jsem zabloudila do knihovny, po dlouhé době. Šla jsem tam hlavně kvůli dvou rezervovaným knihám, které jsem si také odnesla, jen se k nim ještě přidala jedna. 
Zatoulala jsem se do dětské knihovny - kde mě mimochodem ta paní knihovnice ze srdce nenávidí - a vypůjčila si tam mangu Kočičí zlato. Tuto mangu jsem tam objevila už několik let zpátky. Hrozně moc mě bavila, četla jsem ji již několikrát, a stále mě neomrzela. Jen má jedinou chybu, a tou chybou je u nás nevydaný druhý díl. Sháněla jsem se po ní, doufala jsem, že se jednoho dne dočkám a ona opravdu vyjde, ale nic. Tak mi nezbývá nic jiného než se mrknout po druhém díle v angličtině, ale ta cena, ta je teda pálka. 
A teď ony rezervované knihy od autorky Nory Robertsové. Od této autorky jsem četla již dvě knihy - Druhou lásku a Manželskou reprízu. Obě knihy si mě velmi získaly, takže jsem byla zvědavá na další díly. Trošku jsem byla překvapená, že v jedné knize jsou dvě knihy. Třeba v knize Srdeční případ jsou knihy Advokátka a láska a Jak přesvědčit detektiva, a v té druhé, Víc než touha, jsou knihy Čekání na Nicka a Cit proti rozumu. Trošku překvápko, ale vůbec ne špatné. Obě knihy mám již přečtené a vy se snad brzy dočkáte recenzní.

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Knihy neznám, tak jsem zvědavá na recenzi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nora Robertsová je opravdu skvělá autorka, určitě doporučuju...:)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Sama nevím...:) Možná proto, že si tam půjčuju až moc těch knih..:)

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide