Říjen 2015 | Měsíční chvástačka

listopadu 01, 2015


To už je konec října?! Ani jsem si to neuvědomila! Asi za to může fakt, že týden jsem byla v zahraničí na studijním pobytu, pak nemocná a na závěr prázdniny. Ale teď už se orientuji a dneska je 1.listopadu, což znamená, že je tu měsíční chvástačka za minulý měsíc! :-)

Měsíc říjen byl ohledně přírůstků trošku chabý. Krotila jsem se. Přiznávám ale, že jsem si v Londýně chtěla jednu knihu pořídit, ale bohužel jsem tam za boha nedokázala najít ani jedno knihkupectví! Bylo to tam jednoduše šílené. Sice mě mrzí, že jsem si ji nesehnala tam, ale už si ji plánuji objednat, takže ochuzena o ni nebudu. Ale teď zpět ke knihám, které jsem za tento měsíc získala - jsou čtyři.



První knihou, kterou jsem v říjnu získala je kniha Roztomilé malé lhářky. S touto knihou je u mě jako na běžícím pásu. Již před delší dobou jsem si ji kupovala, ale pak jsem ji s Azzie vyměnila, a nakonec ji ona zase vyměnila za jinou knihu se mnou. Jak říkám, jako na běžícím pásu. Doufám, že se ke knize brzy dostanu, protože bych si jednou ráda přečetla celou tu sérii, ale jak vidíte na fotce, mám doma teď jen přebal od knihy, protože jsem ji půjčila spolužačce.

Další knihou, kterou jsem nutně musela mít, i když se o ni říká, že je nejslabším dílem v sérii, je Elita. Po přečtení Selekce jsem nutně potřebovala vědět, jak to bude pokračovat, ale bohužel jsem byla mírně na mizině, takže jsem se k její koupi dostala až nyní, kdy je již vydán i třetí díl, První, a chystá se čtvrtý díl, Dědička. Ještě ale před tím, než se pustím do Elity, mám v plánu si dát re-reading Selekce. A jak již možná někteří víte, ještě před Selekcí jsem si chtěla přečíst novely, které vyšly, a také jsem si je přečetla.
 

Pokračujeme dál, kniha Kráska a zvíře: Pomsta. Když jsem se dozvěděla, že tato kniha u nás vyjde, skákala jsem nadšením až ke stropu. Jelikož jsem velká fanynka seriálové předlohy pro tuto knihu, byla jsem opravdu, ale opravdu nadšená, že je i jako kniha. Co jsem tak koukala, tak autorka Nancy Holder stojí ještě za několika knihami, pro niž byl inspirací seriál, například můj oblíbený vlkodlačí seriál, Vlčí mládě (Teen Wolf). Ale zpět ke Krásce a zvířeti. Jedná se o recenzní výtisk, takže se do knihy chystám pustit, co nejdříve, a to znamená, že se taky brzy můžete těšit na recenzi!

A poslední knihou za tento měsíc je Úsměv. Ale vážně, ta knížka se opravdu jmenuje Úsměv, a je naprosto dokonalá! Není to totiž knížka jako knížka, ale komiks. Už jako malá jsem byla posedlá komiksy a řeknu vám, že mě to ani teď nepustilo. Přečetla jsem ho za necelý den a chystám pro vás recenzi, snad se ji brzy dočkáte. Jsem teď nějak pozadu, takže nejprve ty, co musím rychle sepsat a pak tato. :-)

A jaké knihy jste za měsíc říjen získaly vy? A co právě čtete? :-)


You Might Also Like

1 komentářů

  1. Souhlasim s tim, ze Elita nejslabsi, ale jsem zvedava na Prvni :)

    OdpovědětVymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide