Má tvorba | Labyrint

listopadu 29, 2015


Ahoj! Zase se mi podařilo něco sesmolit - spíš vyrobit - s čím bych se vám mohla pochlubit zde, v mé rubrice Má tvorba. Ze začátku se mi to celkem nepovedlo, ale přeci jen se mi to podařilo upravit do nějaké ucházející podoby. :-)


Na začátku září jsme dostali úkol na praxi - vymyslet jakýkoli objekt z capa desek (to jsou takové lehké bílé desky, podobají se polystyrenu) - než začneme s tou naší maturitní práci, ale mě stále nic nemohlo napadnout. A přitom jsem to měla přímo před sebou!


Labyrint! Jednoduché obdélníky, které jen nějak obarvím a slepím k sobě - jo nechala jsem se inspirovat labyrintem. Jenže to nebylo tak snadné. Ty obdélníky jsem vyřezala opravdu křivě, takže jsem je řezala několikrát, a stále blbě. A nejhorší byly obvodové stěny, které nejsou přímo přesné. A pak barvy! Podstavu jsem chtěla černou, vnitřní nějak barevné a vnější bílé, jenže jsem měla špinavé ruce od barev ze stěn vnitřních, že jsem měla své krásné bílé stěny špinavé! Chtělo se mi ječet! A to jsem ještě nezmínila jak jsem ztratila původní půdorys labyrintu a na poslední chvíli musela vymyslet nový! 


  

A kdyby to bylo všechno! Ke vší té mé smůle se přidala ještě další v podobě špatného výběru lepidla. Použila jsem pattex, od kterého jsem teda měla velká očekávání, ale nefungovalo, takže jsem se snížila k tomu nejjednoduššímu - vteřinovému lepidlu, a podařilo se! Konečně mi to drželo a stále ještě drží. A poslední třešnička na dortu, přidala jsem tam poslední doplněk - skleněné kuličky a už se může hrát.

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide