Knižní přání #47

listopadu 28, 2015

 
Projekt Knižní přání, je to něco jako On my Wishlist, jen je trošku poupravený. Pochází z dílny Nikki Finn. Spočívá v tom, že si otevřu svůj to-read list na GoodReads, k tomu stránku random.org a vylosuji si tři náhodná čísla - tedy čísla knih, která jsou přiřazena v listu na GoodReads, které bych si ráda přečetla. Ty tři knihy tady pak ukážu.

 
Ever After High - Pohádková kniha legend | Goodreads
 
Na Den odkazu se všichni studenti Ever After High podepisují do Pohádkové knihy legend a zavazují se tak k tomu, že naplní své osudy a stanou se další generací Sněhurek, princů Charmingů a Zlých královen. Všichni věří, že odmítnutí podpisu znamená, že nejen student, ale i celá jeho pohádka navždy zmizí. Puf! Avšak Raven Queen začíná pochybovat. Jako dcera Zlé královny musí naplnit svůj osud tím, že otráví další Sněhurku. Raven začíná tušit, že po takové budoucnosti přece jen netouží, a jistě ví jen jednu věc – být zlá prostě není její styl. Dcera Sněhurky, Apple White, se ale nemůže Dne odkazu dočkat! Konečně totiž získá své pohádkové Šťastně až na věky. Její osud je ovšem propojen s Raveniným, a jestli Raven nepodepíše Pohádkovou knihu legend, může to znamenat Nešťastně až na věky pro obě. (Goodreads)

Dneska se vracím do dětských let! Už je to dlouho co mě na knihu Ever After High - Pohádková kniha legend naladila bloggerka Katherine Paul a její boží recenze! Ještě před tím než bych se chtěla pustit do knihy, jsem měla v plánu se vrhnout na seriál - teď nevím, co je předlohou pro co, ale nevadí - ale smůla pro mě, nemůžu ho sehnat. Vždy se mi objeví jen nějaké video na pět minut. Ale nevzdám to! Budu stále hledat. Ale dřív než to najdu se určitě pustím do té knihy, už to vidím. 

Dívka, již si tu zanechal | Goodreads

Píše se rok 1916, když francouzský malíř Édouard Lefevre odchází bojovat na frontu. Jeho mladé manželce Sophii zůstává na památku její portrét, na svou dobu poněkud nezvyklý. Poté co městečko, kde Sophie žije, padne do rukou Němcům, ocitají se jeho obyvatelé na samé hranici absolutní bídy a pro kousek chleba musejí často dát všanc i holý život. A tehdy Sophiin portrét upoutá pozornost nového Kommandanta. Německý důstojník je obrazem doslova posedlý a Sophie je odhodlaná riskovat cokoliv – rodinu, svou pověst i život –, jen aby mohla znovu spatřit svého muže... O bezmála sto let později dostane Liv Halstonová od svého muže darem působivý portrét mladé ženy, který koupil za pár šupů na ulici. Posléze se ovšem ukáže, že obraz má nesmírnou cenu, a rozhoří se boj o to, kdo je jeho skutečným vlastníkem. A Livino přesvědčení o správnosti věcí podstoupí náročnou zkoušku. Stejně jako Sophie je však pevně odhodlaná bojovat za to, co má na světě nejraději... (Goodreads)

Nová kniha od autorky Jojo Moyes! Jééééj. Mé nejoblíbenější autorce - i když jsem od ní zatím četla jen jednu knihu a to má venku už dvě, teď tři - vychází další kniha Dívka, již si tu zanechal. Ještě jsem od autorky nečetla její dvě přechozí knihy - Poslední dopis od tvé lásky a Stříbrnou zátoku - a jí již vychází další. Nevím, kdy to mám stíhat všechno číst, pravděpodobně do bude muset počkat až po maturitě, ale šíleně se těším, až se je přečtu, a hlavně tuto. Podle anotace to vypadá hodně dobře! A ty obálky všech vydaných knih. Kde je sakra berou, jsou naprosto boží a já je prostě musím mít!

Umění předstírat | Goodreads

Podle kluků na fairfieldské akademii existují dva druhy holek – ty na trvalý vztah a ty na nezávazné randění a užívání si. Sedmnáctiletá Alyssa je rozhodně ten první typ – a upřímně touží to změnit. A tak zahájí svou radikální proměnu, jejímž cílem je Justin Carter, největší krasavec a lamač dívčích srdcí. A aby si ji vůbec všiml a ona se zařadila mezi oblíbené holky na randění, přemluví svého kamaráda Brandona, populárního sportovce, aby předstírali, že spolu chodí. Zprvu nevinná hra na šťastný pár postupně přerůstá v něco mnohem víc – v něco, co navždy může zničit jejich dlouholeté přátelství i Alyssinu snahu stát se někým jiným. (Goodreads)

Další CooBoo kniha, tentokrát je to celkem novinka, ne není to pohádka, spíše young adultka, Umění předstírat. Už od chvíle, co jsem se dozvěděla, že se této knihy dočkáme v češtině skákala jsem až do stropu! Pak jsem viděla obálku a četla anotaci, a byla naprosto unešená. Zní to sice trošku přeslazeně a určitě to bude trošku naivní, ale i tak se na tuto knihu hrozně těším. Doufám, že se k ní dostanu dřív než před maturitou, to by mi udělalo vážně radost.
 

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Znám pouze Umění předstírat a také jsem moc ráda, že tahle kniha je i v češtině. Douánm, že si ji co nejdříve přečtu. :)
    Zajímavý projekt, také zkusím :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  2. O knihách od Jojo Moyes uvažuji už nějakou dobu, stále jsem se k nim však nerozhoupala. Na CooBoo jsem Umění předstírat viděla, naopak Ever After High vůbec neznám, nápad je to ovšem zajímavý. :)

    Hezký projekt! :)

    Budu ráda, když se koukneš na můj blog... :) Pokud by se ti třeba zalíbil, udělá mi radost, když se přidáš k pravidelným čtenářům. :)
    http://knihomolka01.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide