Hudba mého srdce #25

listopadu 30, 2015


Tak vítám u další Hudby mého srdce! Tentokrát je tu hned následující pondělí, ale ne až za dva, tři týdny. Jsem na sebe hrdá! Ještě, že jsem se rozhodla články si přednastavit, protože jinak by se blog zase vrátit do stavu pustoty, a to jsem již znova nechtěla. Nemám už tolik času a volnosti jako na začátku školního roku, ale počítala jsem s tím, ale přeci jen o trochu později. Pokusím se nějaké články pro vás přednastavovat dopředu, ale jako obvykle, pro jistotu, nic neslibuju. Ale teď si užijte novou Hudbu mého srdce. :-)


Hello from the other side
I must've called a thousand times
To tell you I'm sorry
For everything that I've done
But when I call you never seem to be home


Tak se sem přeci jen dostala. Nejoblíbenější zpěvačka této doby, Adelle, se svojí novou hitovkou Hello. Když tento článek píšu, její album ještě nevyšlo, jen tato píseň unikla na světlo světa, a podle shlédnutí na youtube a skvělých komentářů na facebooku, získává si tato píseň skvělé ohlasy, a to nejen u nás, ale v celém světě. Jsou to již tři roky, co jsme od Adelle neslyšeli nic nového, naposledy - tedy alespoň já - jsme slyšeli píseň Skyfall, ke stejnojmennému filmu v hlavní roli s Danielem Craigem, Jamesem Bondem. Film jsem viděla, odvařená jsem z něho nebyla, ale naopak z písně ano, kdo také nebyl. Adelle odvedla skvělou práci před třemi lety, a dokazuje to i nyní. Podle písně Hello soudím, že se máme na co těšit, toto její nové album bude jednoznačně pecka!


Even if we're breaking down, we can find a way to break through
Even if we can't find heaven, I'll walk through Hell with you
Love, you're not alone, cause I'm gonna stand by you
Even if we can't find heaven, I'm gonna stand by you
Even if we can't find heaven, I'll walk through Hell with you
Love, you're not alone, cause I'm gonna stand by you


Pokračujeme dál. Dneska je to krátké, jen dvě písničky. Taky jsem poslední dobou toho moc nenaposlouchala. Učila jsem se, a učila, a učila. Ale přeci jsem jen na ten youtube nakoukla, na kanály, které odebírám, a právě u zpěvačky Rachel Platten se mi to vyplatilo. Od této zpěvačky jsem vám již jednu píseň představila, jmenuje se Fight Song a je úžasná, stejně jako její nový song - Stand by You. Hrozně se mi líbí její bílý šaty! Ale jinak i celá píseň, provedený videoklipu. Já jen čumím! Nemůžu se dočkat jejích dalších písní. Pár jsem si jich poslechla, nejsou vůbec špatné, tak se těším, jak si s nimi poradí do videoklipu.

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide