Hudba mého srdce #24

listopadu 23, 2015


Tak jsem zpět, po třech týdnech. Poslední Hudbu mého srdce jsem napsala někdy na začátku listopadu, a další píšu až teď. Jsem ráda, že jsem vám v ní nic neslibovala, protože jsem vůbec nic nestíhala. Školu, blog, čtení, recenzáky, vůbec nic! Jsem totálně pozadu. Už dávno jsem měla mít přečtenou trilogii Hunger Games, a nic. Jelikož bylo, jak víte, ve škole čtvrtletí, doháněla jsem si známky. Nejsou moc dobré, ale mám schválenou maturitní práci, což znamená, že už na ni můžu začít makat. Kromě toho ale doufám, že se s plnou parádou vracím na blog. Mám tolik restů, jak vykecávacích článků, tak i recenzních, takže snad se mi vše podaří sepsat, ale teď nová Hudba mého srdce. :-)

V předchozím článku jsem vám představila pár nových písniček z nového alba mé nejoblíbenější zpěvačky, Demi Lovato. Tento článek bude na podobný způsob. Všechny písně, co vám tu dnes ukážu jsou od jedné a té stejné skupiny holek. O jedné písni jsem se vám tu již zmiňovala, jmenuje se Black Magic, a je od Little Mix. Takže, dneska bude řeč o Little Mix, které rozhodně musí znát každý, nebo alespoň každý už od nich slyšel nějakou píseň. Já jsem se o nich dozvěděla asi ve druháku na střední a stále mě ty holky dokáží překvapit. Nejen svými novými kousky, ale i těmi staršími.


Jejich novinkou je nyní hodně hraná píseň Love Me Like You. Když jsem ji slyšela poprvé, odvázaná jsem z ní nebyla, ale postupem si přeci jen píseň ke mě našla cestu. Kromě ale textu a melodii, která se mi opravdu získala, se mi hodně líbí videoklip písně. Jeho nápad i provedení, vážně skvělé. Jsem zvědavá na další kousky z jejich nového alba, které vyšlo nedávno.


It's in his DNA D-D-D-DNA
It's in his DNA
And he just takes my breath away
B-b-b-breath away
I feel it every day, and that's what makes a man
Not hard to understand
Perfect in every way
I see it in his face
Nothing more to sayIt's in his D-D-D-D-DNA

Pokračujeme dál. Jejich starší hitovka, ne není to Move, ale její taková temnější verze. DNA! Přiznávám, že hned na poprvé, co jsem tu písničku slyšela mě naprosto dostala. Svým textem, hudbou, videem, naprosto boží. Má nejoblíbenější píseň od nich ♥.


A to nejlepší na konec z jejich začátků z X Faktoru. Byla jsem zvědavá, tak jsem si pár videí z jejich cesty X Faktorem k vítězství pustila, a musím uznat, že vítězství měly od začátku v kapse! Samé skvělé písně si vybíraly, jako třeba například píseň E.T. od Katty Perry. Naprosto se jim cover této písně povedl a dokonce i představení. Jednoznačně paráda!

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide