Hudba mého srdce #23

listopadu 02, 2015


Další pondělí, další Hudba mého srdce. Minulý týden jsem slibovala článek o cestě do Londýna, a k mému překvapení, se mi ho vážně povedlo sepsat. Dokonce všechny články, které jsem chtěla a to jsem se vážně bála, že to nestihnu. Tentokrát ale nebudu slibovat nic dopředu. Jelikož už začíná škola a já tam teď musím zabrat - tři týdny jsem tam nebyla, takže písemky se nahromadily. Ale zpět k dnešnímu článku Hudby mého srdce. Dneska jsou všechny písničky od mé oblíbené zpěvačky, která nedávno zveřejnila nové album. Tušíte, od které? :-)

Někdo uhádl? Možná ano, možná ne. Možná jste tipovali Selenu Gomez, která taky nedávno zveřejnila své nové album Revival, ale zpěvačka, o které mluvím je Demi Lovato! Demi Lovato a její album Confident, které boří žebříčky, tedy pokud opomenu novinku od Adele, Hello.


So when the lights go down
And the sun hits ground
You should know that I won't back down (I'll be waitin' for you)
Knuckles out
And the guard in my mouth
When you're hungry for the next round (I'll be waitin' for you)
Oh-oh, oh-oh-ooh, I'll be waitin' for you
Oh-oh, oh-oh-ooh, I'll be waitin' for you
Oh-oh, oh-oh-ooh
Mmm

První písničkou, která mě okamžitě zaujala svým názvem, byla píseň Waitin for You. Když jsem prvně píseň slyšela, vůbec se mi nelíbila. Pak jsem ale narazila na oficiální videoklip, který je černobílý! Já jsem úplně zblázněná do černobílých videoklipů a fotek, a tenhle vypadal opravdu dobře. A stejně tak nakonec i píseň. Ze začátku pomalá, ale pak bum, pěkné překvapení ten refrén. Jen se mi trošku nelíbí ten hopík tam, ale co nadělám.


Přiznám se, když jsem poprvé slyšela píseň Wildfire celou, nebyla jsem z ní nijak odvázaná. Ještě předtím, než do světa pustila celou píseň, slyšela jsem refrén - na Instagramu zveřejnila kousek. Ale nyní musím uznat, že ta píseň má přeci jen něco do sebe. Není sice nejlepší z alba, ale určitě za poslech rozhodně stojí. Hlavně tedy ten refrén, ten mi bere vítr z plachet!


But if somebody tells me
I'll go back to my old ways
I'm gonna say no way
I'm out of the doorway
I'm hearin' them all say
I'll go back to my old ways
Not goin' back to my old ways


Stejně jako u předchozí píseň, i u písně Old Ways jsem nejdříve slyšela refrén - ano, opět na Instagramu - a šíleně jsem se do něho zamilovala. Poslouchala jsem ho několikrát denně. Ale pak jsem uslyšela píseň celou a byla jsem zklamaná. Nebylo to to, co jsem očekávala. Přiznávám, že když jsem ten kousek slyšela, říkala jsem si, tohle bude nejlepší písnička z tohoto alba, ale není. Nyní jsem si již na ní zvykla a není špatná, jak jsem si prvně myslela, ale pro mě na prvním místě stále zůstává ta samá, Confident.


A poslední píseň, konečně rychlovka, Stars! Tak jsem se přeci jen dočkala nějaké další bomby po skvělé písni Confident. Stejně jako ostatní písně, co jsem tu dnes zmínila, má i tahle velký potencionál. Je totiž odlišná od všech ostatních, což ji činí jedinečnou. Možná si nenajde moc fanoušků tato píseň, ale mě si získala, takže Stars forever!

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide