CooBoo Maraton | Výsledky

listopadu 24, 2015


Tak je to tady. Konečně - po měsíci - tu pro vás mám své výsledky za CooBoo Maraton, neboli Read-a-Thon, jak chcete. Během doby, kdy projekt probíhal, jsem kromě CooBoo knih četla i jiné, takže můj seznam přečtených je poměrně chabý. Ten týden - od 26.10 do 1.11. - jsem měla prázdniny, celý týden, takže jsem doháněla čtení. Nestíhala jsem v říjnu, a nyní už vůbec, ale snažím se a snad do konce roku přečtu vše, co chci a pak se po hlavě vrhnu na povinnou četbu. :-)

                    

První knihou, do které jsem se pustila, byla kniha Čemu jsem věřila. Tuto knihu jsem dostala na recenzi od portálu eReading. Několik měsíců zpátky mi již na recenzi poskytli první díl, a jelikož jsem byla zvědavá na druhý díl, požádala jsem o něj. Přiznám se, že zezačátku to bylo trošku nudné, ale postupně jsem se do příběhu opravdu začetla a oblíbila si ho, stejně jako hlavní hrdiny. Škoda jen, že první díl nasadil vysokou laťku, na kterou tato kniha bohužel neměla, ale jinak se mi opravdu líbila. 

Hodnocení: 4 hvězdičky

Další knihou, na kterou jsem málem zapomněla, je kniha Rudá jako rubín. Dala jsem ji do jiné výzvy, a vůbec mi nedošlo, že je to také CooBoo kniha, tak jsem ji tam na poslední chvíli dala. Řeknu vám, jen tak tak jsem knihu dočetla ve vymezeném čase, ale podařilo se. Určitě jsem to tu již psala, ale ještě jednou pro jistotu. Než jsem se pustila do knihy, viděla jsem několikrát film, který se mi opravdu líbí, stejně jako ten další, i když není přesně podle knihy, ale co. Kniha a film má spoustu nesrovnalostí, ale taky dost společného, ale to nemění nic na tom, že film se mi líbí a od té doby, co jsem dočetla knihu, se mi líbí i kniha. Nemůžu se dočkat až se pustím do dalšího dílu! Snad to bude brzo.

Hodnocení: 5 hvězdiček

A to nejlepší (čtěte nejhorší) nakonec. Kniha, co má krásnou obálku, krásný název - Podivuhodné a krásné soužení Any Lavender - a skvělý nápad, ale katastrofální provedení. Čekala jsem od příběhu něco úplně jiného, něco bombastického, ale čeho jsem se dočkala? Nějaké nudné rodinné historie, která definitivně není zábavná. Škoda. Podlehla jsem hezké obálce, už zase. Smůla.

Hodnocení: 2 hvězdičky

A jak jste si při Read-a-Thonu vedli vy? :-)

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide