Unboxing #16

října 27, 2015


Po nějaké té době zase Unboxing! Poslední dobou jsem blog trošku zanedbávala - Londýn, nemoc - jednoduše nebyla nálada, ale teď už je zase zpátky! Asi za to mohli ty proradný tousty! Ale zpět k tématu. Když jsem byla pryč, přišel mi jeden balíček. Zaúkolovala jsem mamku, aby mi tam pro něho skočila, ale bohužel jí ho nevydali, takže jsem tam musela jít sama. A povím vám, že jsem se domů nevrátila jen s jednou knihou.


Tou druhou knihou, kterou jsem si ten den, co jsem si šla pro balík na poštu byla Elita. Jak vidíte, není v žádném balíčku, obalu, či něčem jiném, ale je v průhledné tašce. Elitu jsem si totiž pořídila v knihkupectví, a když už jsem fotila unboxing balíčku, vyfotila jsem i ji. Jelikož jsem měla začátkem října svátek a dostala od mamky nějaké peníze, tak jsem si ji za ně pořídila. Už delší dobu po ni toužím, a nejen já, ale všechny mé spolužačky, kterým jsem půjčila první díl, ta jsem si řekla, že už asi nastal ten čas si ji koupit. A teď ji mám! A nemůžu se na ni vynadívat. Ta obálka!


A co potom obě obálky! Tedy obálka prvního dílu - Selekce - a druhého, Elity. Musím přiznat, že obě na mě okamžitě zapůsobily. Na koho taky ne, že? Ty šaty na obálce by chtěla každá holka! Dokonce i já je chci, a to šaty nenosím. Jen nevím, které bych si vybrala. Ale jinak knihy vypadají naprosto úžasně vedle sebe v knihovně. Teď už mi zbývá jen První a Dědička. Já jsem tak zvědavá, jak to nakonec dopadne, i když jsem slyšela z různých stran, že ten druhý díl není žádná sláva.


A konečně se dostáváme k balíčku, který jsem si byla vyzvednout na poště. Když jsem fotila unboxing a potřebovala zakrýt adresu, první věc, co mi přišla do rukou byl můj nový školní diář. První nedopadl moc dobře - skončil politý - takže jsem nutně potřebovala nový, a jako naschvál, měli jen tenhle s tučňákem. Vracím se zpátky do dětských let, jéj. Ale zpět ke knize. Jelikož fotky již vidíte, tak už také víte o jakou knihu se jedná. Po knize Kráska a zvíře: Pomsta, toužím již od chvíle, co jsem zjistila, že u nás vychází. Jelikož jsem obří fanynkou seriálového zpracování, tak mi tato kniha prostě nemohla ujít. Měla jsem v plánu si ji pořídit, ale když se objevila v seznamu recenzních výtisků, neváhala jsem, a hned o ni požádala. A řeknu vám, vypadá na živo naprosto skvěle! Už se nemůžu dočkat až se do ni pustím, ale co jsem slyšela, je nutné zkouknout předem pár epizod. U mě nehrozí, že bych nevěděla, seriál sleduji a vím, o co se tam jedná, takže žádný strach. Před nějakou dobou jsem na seriál napsala recenzi, takže kdo by měl zájem se mrknout může zde.

Četl jste někdo Elitu nebo Pomstu? Jaký je na ni/ně váš názor? :-)

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Elita je super, ale asi opravdu nejslabší díl, tak se nenech odradit :D Druhou knihu jsem nečtla a ani se nechystám..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře, díky za radu...:D A neříká ti něco alespoň ten seriál - Kráska a zvíře? Je to takové novodobé provedení známé pohádky, a vůbec to není špatné...:)

      Vymazat
  2. Mě zase třeba Elita bavila více jak Selekce, bylo tam víc akce a to je moje :) A i kdyby se ti teda tenhle díl nelíbil, tak i tak si přečti ten poslední. Já to po prvním díle, co se mi nelíbil, taky neodhodila ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajímavý, tak to jsem teda na ni zvědavá..:D Sice se do ni trošku bojím pustit, ale rozhodně nehrozí, že by kniha letěla oknem, už kvůli té obálce, která je naprosto úžasná, jako všechny z této série..:D

      Vymazat
  3. Krásné knížky. :) Mě se celkově moc nelíbila ani Selekce, natož potom Elita, na První jsem rovnou zanevřela. Ale možná až vyjde The Heir . . .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě mrzí, mě se Selekce líbila a to dost...:) Tak snad The Heir (Dědička) bude lepší...:)

      Vymazat
  4. Druhou knížku neznám, co se týče tvého prvního přírůstku, Elita mi už taky nějaký čas leží na poličce a já se těším až se do ní pustím. Btw. Mně právě naopak kamarádka, která přečetla už všechny díly říkala, že Elita je nejlepší, tak se nechám překvapit :)).

    coolour-life.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se alespoň mrkni na seriálovou předlohu, vážně je dobrá..:) A ohledně Elity, těším se až se do ni pustím, zvlášť teď po všech názorech na tuto knihu..:) Tak uvidíme, jak se mi bude líbit/nelíbit..:D

      Vymazat
  5. Pěkné fotky! Na Selekci se chystám a neuvěřitelně moc se těším. Chtěla bych si ji i koupit v boxu, protože mám takové tušení, že budu chtít vědět jak to dopadne a budu to chtít vědět okamžitě po dočtení prvního dílu :D

    OdpovědětVymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide