Unboxing #15

října 07, 2015


Koncem září mi kromě několika balíčků, které mi přišly z ebaye, mi přišla také jedna kniha na recenzi od eshopu Dobré knihy. Po dlouhé době jsem se jim dopsala a domluvila se s nimi na další spolupráci. Vůbec nevíte, jakou mám radost, teď už jen zbývají Kvalitní knihy. Knihu jste již mohli vidět v Měsíční chvástačce, nebo v poslední Knižní přání, kde jsem ji zmiňovala. Tušíte o jaké knize mluvím? :-)




Tuto knihu si přeji snad již věčnost. Mluvila jsem o ni v Měsíční chvástačce a taky v Knižních přání, a konečně se ke mě dostala! Nové paperbackové vydání knihy Rudá jako rubín. Ještě před knihou jsem několikrát viděla filmové zpracování, které je možná pro někoho odstrašujícím příkladem, ale mě se líbí. Viděla jsem již první film, ale i druhý - s německým dabingem, ale s českými titulkami - a právě teď netrpělivě musím čekat na třetí a závěrečný, který bude až za rok. To by bylo ještě fajn, ale já pak budu muset ještě alespoň půl roku čekat na české titulky! Mám to ale smůlu. A jak jste na to vy? Filmová verze, nebo radši knižní předloha? Než jsem rozhodla o knihu požádat, psala jsem snad každému koho znám, jak je na tom s touto knihou a všichni mi ji jen vychvalovali, ale právě tu filmovou verzi hodně kritizovali. Já jsem si tedy na knihu ještě čas nenašla, ale beru ji s sebou na výlet do Londýna, tak uvidíme tam jestli si na ni najdu alespoň trochu času.

You Might Also Like

12 komentářů

  1. taky ted shanim, ale v úevne vazbe...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem ji původně chtěla v hardbacku, ale nakonec jsem se rozhodla pro paperback...:)

      Vymazat
  2. Sérii jsem sice četla, ale doma ji nemám, tak to chci taky napravit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jak se ti líbila?...:) Já se na ni opravdu těším a ze všech stran na ni slyším jen samou chválu, takže jsem neodolala, a konečně se do ni pouštím...:D

      Vymazat
  3. sérii jsem četla moc se mi líbila :)
    http://fantasyalatriel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi další, komu se série líbila!...:D Nakonec asi budu věřit tomu, že tato kniha bude jednoduše pecka..:D Od autorky jsem četla První stříbrnou knihu snů, a ta se mi teda líbila hodně, tak doufám, že podobně to budu mít i s Rudou jako rubín a zbytkem série...:)

      Vymazat
  4. Jednou jsem si tuhle knížku půjčila v knihovně, ale ani nevím proč přečetla jsem jen pár stránek a už ji nikdy nedočetla. Je to ale tak dávno,že si opravdu nepamatuji, proč jsem ji odložila. Což je asi škoda, když vidím, jak jsou z téhle série všichni nadšení a ještě to má tak vysoké hodnocení. Tak třeba se k tomu ještě někdy dostanu.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to teda doufám s tebou...:D Taky se nestačím divit, jak si všechny tato série získala...:D Snad mezi budu taky patřit...:D

      Vymazat
  5. Rudá jako rubín je dokonalá kniha! Četla jsem ji už dvakrát a určitě si jí v budoucnu ještě přečtu. Filmové zpracování se od knižního dosti liší, ale i přesto se mi hodně líbilo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme asi jediné!...:D Mě se film opravdu líbil. Viděla jsem už několikrát a nedám na něj dopustit...:D A velmi se těším až se do knihy pustím. Asi až během podzimních prázdnin. Nějak nestíhám..:D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide