Podzimně-zimní re-reading | Info

října 04, 2015


Určitě jste již slyšeli o projektu Podzimně-zimní re-reading, který pořádá Lucy Lilliane. Jsem trošku pozadu se články, škola, víte jak to je, takže se omlouvám. Do tohoto projektu jsem se nejprve nechtěla zapojovat, nevěděla jsem, zda to budu stíhat, dávat si re-reading, ale když jsem viděla, že i ostatní blogeři nebudou mít jen re-reading, tak jsem se rozhodla přeci jen do toho jít.

Nevím zatím, kdy začnu číst, ale pravděpodobně během podzimních prázdnin. Sice se mi to bude překrývat s CooBoo Maratonem, ale jindy čas není. Za týden odjíždím do Londýna, kde budu studovat s anglickými lidmi - jéééj - a na čtení nebude čas. A přitom stíhat maturitní práci - navrhnutí a vyrobení single housu a sedačky! No mám toho až nad hlavu.


Takže, co budu číst? Prvně bych si velmi ráda dala re-reading knih Vampýrská akademie, Moře klidu a trilogie Hunger Games. První díl Vampýrské akademie jsem četla před pár měsíci, ale sérii nedočetla a teď si to potřebuju všechno znova osvěžit. Moře klidu je nádherná kniha! Četla jsem ji minulý rok jako e-knihu a šíleně se mi líbila, takže když jsem knihu v srpnu získala s takovou slevou, chtěla bych si knihu přečíst znovu. Sérii Hunger Games tu mám již od prázdnin, ale stále jsem se k ní nedostala! Jsem ostuda. Měla bych už vážně začít. A poslední dvě knihy jsou jen reading, už ne re-reading. Železnou zkoušku tu mám taky o prázdnin a už jsem v polovině, takže ještě chvíli, a pak šup na Rudou jako rubín, která mě tak láká!

Chystáte se taky zapojit do tohoto projektu? Pokud ano, jaký je váš seznam četby? :-) 

You Might Also Like

5 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide