Září 2015 | Měsíční chvástačka

října 01, 2015


To už je konec září? To to uteklo! První měsíc školy je za mnou, spousta dalších ještě přede mnou, ale to teď není důležité. Důležité je, jaké knihy se mi zde za ten uplynulý měsíc nashromáždily. Jelikož je škola a úkoly a maturita, takže jsem se snažím krotit se. Za tento měsíc jsem získala pět knih, což je podle mě tak akorát. Snad se mi podaří krotit se i další měsíce. :-)


Prvním přírůstkem za minulý měsíc byla moje dlouho očekávaná objednávka z BookDepository, kniha Juliet Immortal. Tuto knihu jsem tam viděla s pěknou slevou, a když jsem si vzpomněla na recenzi na tuto knihu od Kath, tak bylo jasno. K tomu, já jsem na ty převyprávěné příběhy, už kniha Cruel Beauty si mne získala, takže tato kniha je takovým přírůstkem do sbírky. Už jsem do ni mrkla a angličtina není nijak složitá, takže jakmile se najde čas, určitě mám v plánu se do této knihy pustit.

Jedna malá lež, pokračování knihy Deset malých nadechnutí. Kniha Deset malých nadechnutí se mi velmi líbila, takže jsem byla zvědavá na druhý díl, který je o Kaceyině mladší sestře, Livii. Druhý díl nebyl špatný, ale první díl nasadil tak vysokou laťku, kterou prostě druhý díl nepřekonal, ale i tak vám oba díly doporučuji, určitě nebudete litovat. Sama se těším, až se pustím do dalších dílů, které jsou o Benovi a Cainovi. Recenze na knihu zde.


Ááááá. Konečně! Již dlouho zpátky jsem četla první dva díly ze série Lovkyně snů a šíleně se mi líbily, jenže pak celou sérii šouplo nakladatelství do Levných knih, ke kterým nemám přístup, a byl konec. Ten konec druhé dílu byl tak otevřený, ale třetí díl, Osudové rozhodnutí, nikde. Smůla pro mě. Ale pak se objevila spása. Spása v podobě mé kamarádky a její sestry, které pro mě knihu sehnaly. Jsem jim za knihu opravdu moc vděčná, ale ještě jsem se do ni nepustila. Doufám, že se k ni brzy dostanu, jsem zvědavá, jak to nakonec skončí.

Další díl ze série V ringu od autorky Katy Evans! Z počátku jsem se dílu Ve víru rocku bála, hlavně kvůli hlavní hrdince, ale pak to už bylo něco jiného. Do knihy jsem se vážně rychle začetla, i když polovinu knihy jsem nemohla vystát oba hlavní hrdiny, nakonec jsem se do nich totálně zbláznila. Docela by mě zajímalo o čem bude další díl, Legend. Trošku se mi už zdá, že to autorka natahuje. Jen doufám, že to nedopadne stejně jako u Upířích deníků nebo Roztomilých lhářek - dlouhá, nikdy nekončící série.


A posledním, nejčerstvějším přírůstkem minulého měsíce, je kniha Rudá jako rubín. Na tuhle knihu si dělám zálusk už tak dlouho! Alespoň desetkrát jsem viděla její filmové zpracování a nemůžu si ho vynachválit. Ten film je jednoduše úžasný. Sice jsem slyšela, že není přesně podle předlohy, ale i tak, mě se líbí. Ale zpět ke knize. Když jsem dostala možnost mít knihu na recenzi, neváhala jsem ani minutu, i když se jedná o paperbackové vydání. Už se těším až se do knihy pustím, ale ještě musím před ní toho tolik přečíst! Proč je na světě tolik knih, které si tak moc chci přečíst, ale zároveň tak málo času!

A jaké knihy jste za první školní měsíc získaly vy? :-)

You Might Also Like

14 komentářů

  1. Já teď čtu Dokonalý pár a potom poslouchám audioknihu Chatrč :-)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dokonalý pár jsem četla a docela se mi to líbilo, v té době...:D A na audioknihy moc nejsem. Když čtu, tak poslouchám písničky, takže audioknihám se vyhýbám obloukem...:D A Chatrč, tu knihu neznám, ale určitě si ji píšu na seznam knih, na které se mám mrknout...:D

      Vymazat
  2. Za tento měsíc mám Jana Bauera - Císař táhne do války, na kterého budu snad v brzké době psát recenzi a Jsou světla, která nevidíme, na kterou se moooc těším. Jsem zvědavá jaké to bude, když je to tak oceňováno :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu první knihu neznám, tak snad se tobě líbila, ale tu druhou ti šíleně závidím!..:D Dělám si na ni zálusk již od doby, co jsem se dozvěděla, že u nás vyjde, ale je to trošku bichle, takže na ni teď nemám čas..:) Ale určitě bych si ji později chtěla hrozně moc přečíst. Stejně jako ty, jsem zvědavá jaké to bude, když to bylo takhle oceněno..:)

      Vymazat
  3. Knihy vyzerajú super, niektoré poznám z videnia, napríklad Lovkyňu snov, čítala som prvé dva diely a páčili sa mi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju...:) Lovkyni snů jsem také četla, a stejně jako ty, jen dva díly a opravdu se mi líbily. Takže na ten poslední díl jsem opravdu velmi zvědavá..:D

      Vymazat
  4. Moc pěkné přírůstky :) Tenhle měsíc jsem se krotila, tak jich tolik nemám :) Na Cruel Beauty mám taky zálusk a ještě na Ve víru rocku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju...:) Taky jsem se snažila krotit se. Normálně mám za měsíc i víc knih, ale tento měsíc jsem naprosto spokojená..:D Cruel Beauty už mám delší dobu, jen jsem ji použila na fotku..:D Má vážně hezkou obálku a i námět, stejně jako Juliet Immortal, jen nevím, kdy se k nim dopracuju, ale tak, jsem ráda, že mám obě v knihovničce..:) A Ve víru rocku se mi celkem líbilo, i když jsem se toho zpočátku bála. Určitě doporučuju..:)

      Vymazat
  5. Rudá jako rubín jsem přečetla za jeden večer fajn se četla a těším se dnes na druhý díl modrá jako safír a zítra zelená jako smaragd

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Další fanoušek...:D Než jsem se do této knihy pustila, a nakonec si ji i sehnala, jsem se ptala snad každého, co si o ni myslí, a každý mi ji doporučil..:) Když vidím, že i tobě těším se čím dál více až se do knihy sama pustím. Zatím jsem od autorky četla jednu knihu, První stříbrnou knihu snů, a to se mi opravdu hodně líbilo, tak snad i Rudá bude..:)

      Vymazat
  6. prosím jak se jmenuje ten film podle knihy rudá jako rubín Dík

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Film se na ČSFD jmenuje Rubínově červená, a na ulož.to najdeš film pod názvem Rubinrot a i Rubínově červená, to první je v němčině, a vyleze ti film s německým dabingem a s titulkama v obraze..:)

      Vymazat
  7. Juliet Immortal si chci někdy přečíst. Ta obálka je mimochodem úžasná! Závěrečný díl Lovkyně snů mě poměrně zklamal, tak jsem zvědavá, jak se bude líbit tobě. Rudou jako rubín jsem četla dvakrát a moc se mi líbila. Hlavně tedy na podruhé. Viděla jsem i film a ten byl úžasný. A nemůžu se dočkat až uvidím druhý a pak i třetí díl :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím...:D Obálka knihy Juliet Immortal je vážně úžasná na pohled, ale na dotek taky..:) Ou. Ještě jsem se do toho třetího dílu nepustila, a má kamarádka mi o něm nechtěla nic říct, takže po tvém komentáři, jsem na knihu ještě zvědavější. Snad to ta autorka nepokazí. Prosím! Tobě se líbilo filmové zpracování Rudé jako rubín? Áááá, konečně! Většině se moc nelíbil, tak jsem si říkala, že jsem nějaká divná..:D Já už ten druhý díl viděla, teď musím čekat na třetí..:D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide