Letem obálkovým světem #25

října 15, 2015


Tento projekt pochází z dílny Shax.
Projekt spočívá v tom, že vám ukážu knižní obálky, které mě zaujaly.


Timepiece | Goodreads

Na knihu Timepiece jsem narazila díky jejímu prvnímu dílu. Vlastně díky tomu prvnímu dílu jsem narazila na celou sérii. Hodně si mě získaly obálky, tak jsem si knihy dala do to-read listu, a rozhodovala se, která z nich se mi líbí více. Nakonec vyhrála obálka druhého dílu, právě obálka knihy Timepiece. I ostatní nejsou špatné, všechny mají vážně pecka obálky, ale musela jsem vybrat jen jednu. A po pár měsících, jsem se dokopala i ke koupi prvního dílu. Sice jako e-knihu, ale i tak je to něco.

Love All | Goodreads

Tato obálka mě trkla hned na první pohled. Není totiž jako ostatní. Jako podkladový obrázek, byl použit obrázek nějaké šťastné rodinky, který je překryt bílou plochou, a je vidět jen kousek a název knihy, Love All. Opravdu zajímavý nápad, možná ho sama využiji při vytváření svého plakátu pro maturitní práci.

The Purgatorium | Goodreads

U knihy The Purgatorium mě opravdu zaujalo temné pozadí. Černá a červená, hmm. Ale pak jsem teda uviděla ty nepřirozené oči, které jsou vážně děsivé. Na první pohled mi do kontextu knihy neseděli, ale když to vezmu kolem a kolem, dodávají té obálce takovou děsivost, že se až děsím do této knihy jednou pustit.

A Sense of the Infinite | Goodreads

Obálky knihy A Sense of the Infinite si mě okamžitě získala svou jednoduchostí, nepřeplácaností. Trošku to vypadá na to, že se bude jednat o nějaký smutný příběh, netuším, zda je to pravda, protože tohle ve mě vyvolává tato obálka. Anotaci knihy jsem si nečetla, ale podle obálky mě opravdu zaujala, že si ji píši na svůj seznam knih, které rozhodně musím mít.

Crimson Bound | Goodreads

Crimson Bound! Nevím, jak to Rosamunde Hodge dělá, ale každá její kniha má tak dokonalé obálky, a stejně tak Crimson Bound. Autorka je známá svou knihou Cruel Beauty, což je převyprávěná pohádka Kráska zvíře, pak knihou Gilded Ashes , což převyprávění Popelky, a teď přichází s převyprávěním pohádky Červená Karkulka. Já jsem zatím četla pár stránek z knihy Cruel Beauty a nemůžu se dočkat se do knihy pustím úplně, a stejně tak do Crimson Bound a Gilded Ashes, které na mě čekají v tabletu.

Alive | Goodreads

Kniha Alive si mě okamžitě získala svou obálkou. Když jsem ji viděla poprvé, neměla jsem slov, a stále je nemám. Jediné, co k ní dokáži říct, že vypadá naprosto skvělé, hlavně ty písmena, jak jsou roztažené! Hůůů, mám další inspiraci ke své maturitní práci.

Paperweight | Goodreads

Jakmile jsem uviděla knihu Paperweight , okamžitě mi připomněla knihu Papírová města, kde jsou z papíru města, a zde papírové mraky. Musím se přiznat, že mě se teda tato obálka líbí mnohem více, než obálka knihy Papírová města, do které se brzy chystám pustit. Podle toho, co jsem o této knize slyšela to vypadá opravdu dobře, tak uvidíme, zda si ji pořídím nebo ne.

Cutlass | Goodreads

O knize Cutlass jsem se dozvěděla od Kath. Hned na první pohled si mě získala obálka knihy, kde teď budu hádat o čem, protože už si to vážně nepamatuji, ale hádám, že piráti. Pokud má pravdu, tak to mě vážně zajalo! Anotaci knihy jsem si četla několik měsíců zpátky a teď už si nevzpomínám, o čem kniha je, ale až se do ni budu někdy pouštět, určitě si anotaci přečtu pro jistou znovu, abych pak nebyla překvapená, že je o něčem úplně jiném.

Signs Point to Yes | Goodreads

Obálka knihy Signs Point to Yes mě zaujala díky jejímu barevnému zpracování a také těm jednoduchým ornamentům. Trošku mi připomíná zjednodušenou verzi obálek knih Rudá jako rubín nebo První stříbrná kniha snů ale taky příběh Statistická pravděpodobnost lásky na první pohled. Podle obálky to tedy nevypadá špatně, ale jinak o příběhu netuším vůbec nic. Anotaci jsem si nečetla a ani nevím jestli budu, ale obálka knihy je vážně povedená.

The Lies About Truth | Goodreads

A poslední knihou je kniha The Lies About Truth. Obálka této knihy je stejně jako obálka knihy A Sense of the Infinite jednoduchá, nepřeplácaná a čtenáře okamžitě zaujme, nebo tedy alespoň mě si získala. Nejen ale obálka vypadá dobře, ale ještě si mě získal název knihy, Lži o právě. Pokud nezapomenu, určitě se po této knize mrknu, ale prvně si ještě přečtu anotaci.

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide