Knižní přání #44

října 10, 2015


Projekt Knižní přání, je to něco jako On my Wishlist, jen je trošku poupravený. Pochází z dílny Nikki Finn. Spočívá v tom, že si otevřu svůj to-read list na GoodReads, k tomu stránku random.org a vylosuji si tři náhodná čísla - tedy čísla knih, která jsou přiřazena v listu na GoodReads, které bych si ráda přečetla. Ty tři knihy tady pak ukážu.
 
 
Zakázaná láska | Goodreads
 
Ona je krásna a talentovaná. A má sladkých šestnásť. On má sedemnásť a pred sebou skvelú budúcnosť. Lenže sa do seba zamilovali. A... sú súrodenci.  Sedemnásťročný Lochan a šestnásťročná Maya sú viac než len brat a sestra. Keď sa na nich matka-alkoholička vykašľala, museli rýchlo dospieť, postaviť sa na vlastné nohy a postarať sa o svojich troch mladších súrodencov. Starostlivosť o malé deti, každodenný boj o prežitie i neustále chodenie do školy ich však zblížilo – väčšmi než je pre súrodencov zvyčajné. Až sa do seba zamilovali. Nezáväzný flirt nevedomky prerástol do spaľujúcej lásky. Lochan a Maya sú si vedomí, že ich vzťah je nevhodný, nesprávny a nemôže za žiadnych okolností pretrvať. No ako sa môžu priečiť niečomu, pri čom cítia, že to tak má byť? Otázkou ostáva, či aj takejto láske je súdený šťastný koniec. (Goodreads)
 
Po nějaké té době zase nějaká kniha v jiném jazyku než v češtině, tentokrát je ve slovenštině a jmenuje se Zakázaná láska. Už od chvíle, co jsme se dozvěděli, že kniha vyjde na Slovensku, jsem byla na ni pěkně napnutá. Podle anotace to vůbec nevypadalo špatně, i když, fanda těchto románků mezi bratrem a sestrou nejsem, ale jinak, vážně dobrý. A pak jsem uviděla tu obálku! No wow! Naprostá bomba! A víte, čí je toto práce? Začínající designérky a bloggerky ze Slovenska. Já jsem teda koukala, když jsem to zjistila, a doteď koukám. Vážně skvělá práce, jsem zvědavá, čeho se dočkáme příště.
 
Krvavý trůn | Goodreads
 
Daleko od lidí, skryté v horách, je tajemné a krásné místo - Dračí skály. Království, kde pospolu žijí lidé, elfové, trpaslíci a draci...  Boj o trůn v Dračích skalách vrcholí. Mezitím co královna Melisa postupuje ve svém šíleném plánu, Gabriel začíná mít pocit, že mu život protéká mezi prsty. Musí začít lhát, aby neztratil své blízké, ale právě kvůli lžím přichází i o to jediné, co mu zbývá. Už si nemůže být jistý nikým a ničím, dokonce ani svými city. Julie má naštěstí plán, který by mohl zachránit jeho i celé Dračí skály. Podaří se mu ho zrealizovat? A může Julii vůbec věřit? Cornelie zjišťuje, že jí hrozí smrtelné nebezpečí a společně s Gabrielem musí hrát nebezpečnou hru, aby zachránili svůj domov před blížící se zkázou a zabránili dalšímu krveprolití. (Goodreads)
 
Novinka od nakladatelství Fragment, druhý díl knihy Dračí znamení, Krvavý trůn. Sérii Narozen o půlnoci, která se zatím skládá ze dvou dílu, ale určitě brzo k ní přibude třetí, napsala patnáctiletá autorka, Lucka. Neuvěřitelné! Koukala jsem jako puk, když jsem si to přečetla na přebalu knihy. Trošku jsem se prvního dílu bála, přeci jen to píše patnáctiletá holka, ale překvápko! Ono to vážně bylo dobrý, jako hodně! A právě nedávno vyšel druhý díl. Po přečtení prvního dílu jsem netrpělivě vydání druhého vyčkávala, a konečně je to tu! Doufám, že se do knihy brzy pustím, ale nejdřív se musím prokousat pěknou kupičkou, co se mi tu za poslední měsíce nastřádala.
 
Bouřlivák | Goodreads
 
Rokenrolový milostný trojúhelník… životní příběh novinářky Tru Bennettové… a lídra rockové skupiny Mighty Storm Jakea, který jí kdysi zlomil srdce. Tru bylo pouhých čtrnáct let, když její nejlepší kamarád – a první dětská láska – Jake odjel z Anglie a zanechal ji se zlomeným srdcem. Dnes, o dvanáct let později, je Jake světoznámou rockovou hvězdou a snem mnoha žen. Kromě jediné: Tru Bennettové. Úspěšná hudební recenzentka a novinářka Tru moc dobře ví, že míchat práci se soukromím se nevyplácí. Nyní má před sebou úkol: udělat s Jakem interview, než se jeho kapela vydá na dlouho očekávané turné. A taková příležitost se neodmítá. Tru je rozhodnutá chovat se jako profesionálka, ale přitažlivost, která ani po dvanácti letech nepozbyla na síle, ji zaskočí. Jakeova nabídka zdokumentovat celé jejich turné je lákavá, avšak má jeden háček: Truina přítele Willa. Je Tru natolik silná, aby odolala atraktivnímu bouřlivákovi, který jí už jednou ukradl srdce? Přežije její vztah s Willem, když teď bude trávit dny v přítomnosti neodolatelného Jakea? (Goodreads)
 
Prvně, když jsem dozvěděla, že tato kniha vyjde u nás jsem byla mírně na pochybách. Mohla za to originální obálka, která je jednoduše strašná a čtenáře by nepřitáhla. Pak jsem ale uviděla tu naší, se kterou kniha půjde na trh, a jako nemohla jsem se na vynadívat! Je vážně povedená, a stejně tak obálka druhého dílu. Pak po obálce mě hodně zaujal název - Bouřlivák - to by mě nikdy nenapadlo. A ta anotace, tak ta mi tedy velmi připomíná knihu Ve víru rocku, kterou jsem nedávno četla. Rocker, co opustil svou jedinou lásku, stal se úspěšným a po několika letech se zase seznámí. Jediným rozdílem je milostný trojúhelník. Poslední dobou jsem začala být na ony milostné trojúhelníky alergická, nemůžu je už vystát, takže se s tímhle taky budu muset poprat! Ale jinak to vidím na opravdu skvělý čtenářský zážitek! Rozhodně si tuto knihu nenechám ujít.
 

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Neznám ani jednu knihu, ale jejich anotace vypadají vážně dobře. zas mám o něco víc informací.
    http://www.kniho.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám radost, že jsem tě inspirovala na další knihy...:) Určitě se po nic mrkni, hlavně po Narozen o půlnoci. První díl se mi velmi líbil, tak jsem hodně zvědavá na ten druhý...:)

      Vymazat
  2. Tak neznám ani jednu knihu, ale vypadají dobře a na dlouhé podzimní a zimní večery by se určitě některá hodila :)
    http://blogbeautybyk.blogspot.cz/2015/10/rijnova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. první dvě se mi fakt líbí dík za tip

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač..:) Já děkuju za komentář...:)

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide