Knižní přání #43

října 03, 2015


Projekt Knižní přání, je to něco jako On my Wishlist, jen je trošku poupravený. Pochází z dílny Nikki Finn. Spočívá v tom, že si otevřu svůj to-read list na GoodReads, k tomu stránku random.org a vylosuji si tři náhodná čísla - tedy čísla knih, která jsou přiřazena v listu na GoodReads, které bych si ráda přečetla. Ty tři knihy tady pak ukážu


Rudá jako rubín | Goodreads
 
Žít v rodině, která je samé tajemství, není pro šestnáctiletou Gwendolyn zrovna snadné. Jednoho dne se s ní zatočí svět a ona se rázem ocitne ve známé ulici, jenže téměř sto let před svým narozením. Vzápětí pochopí, že tím největším rodinným tajemstvím je ona sama. Zbývá jí ale ještě pochopit, jaké nebezpečí člověku hrozí, když se zamiluje napříč časem. (Goodreads)
 
Na knihu Rudá jako rubín si dělám zálusk již pěknou dobu. Několikrát jsem viděla filmové zpracování - ano, dřív jsem viděla film - a pravda je, že se mi opravdu líbilo. Jsem zvláštní. Nyní, co se mi kniha dostala do rukou se na ní nemůžu vynadívat. Ta obálka! Už jsem ji viděla několikrát, ale stále má na mě ten efekt. Od autorky jsem zatím četla jen jednu knihu, První stříbrnou knihu snů, která se mi opravdu hodně líbila, takže jsem hodně zvědavá na její první kousek o cestování časem. Zatím jsem knihu ještě neotevřela, i když ji mám doma už asi týden, ale snad se k ní dostanu během víkendu. A nebo podnikne tato kniha menší výlet do Londýna.
 
The Opportunist | Goodreads
 
Olivia Kaspen se právě dozvěděla, že její expřítel - Caleb Drake ztratil paměť. S její ne moc povedenou pověsti, která hlásí, že nemá problém pošlapat hlavy ostatních, jen aby těžila ze situací, se Olivia musí rozhodnout, jak daleko je schopna zajít, aby vrátila Caleba zpět. Zápasíc s prozrazením své pravé identity a držením špinavých detailů o jejích minulosti pod pokličkou, se však stává největším zádrhelem Calebová nová, podlá přítelkyně - Leah Smith. Toto je příběh o snaze vyhrát závod až do konce, ve kterém se dvě dívky účastní krutého přetahování lána na svou stranu, to vše protože obě dvě chtějí ovládat člověkem, který si je už nepamatuje. Brzy však bude muset Olivia čelit následkům svých lží a pochopit, že i přes lásku, nemusíš dočkat vykoupení. (Elisa)
 
Na tuto knihu jsem narazila na blogu fanpřekladů u Elisy. Obálka mi toho sice moc neřekla, ale ta anotace zněla vážně dobře. Ale šíleně moc si knihu přečíst ještě z jiného důvodu, a to kvůli autorce. Tarryn Fisher napsala společně s mou oblíbenou autorkou, Colleen Hoover, knihu Never Never, která je rozdělena do tří částí. Já jsem měla v plánu se právě do této jejich společné knihy pustit o prázdninách, ale nebyl na nic čas, takže její přečtení je stále v plánu. Ale poté, co jsem objevila na blogu u Elisy i překlad knihy The Opportunist, kterou napsala sama Tarryn, se tato kniha, stejně jako knihy Never Never, přidávají na můj seznam knih, co si definitivně jednou musím přečíst.
 
Pan Mercedes | Goodreads
 
Muž v ukradeném mercedesu úmyslně vjede do fronty na chodníku, na místě zůstane osm mrtvých a patnáct zraněných. Řidič z místa činu zmizí. Po několika měsících dostane vysloužilý zatrpklý policista ze stejného městečka podivný dopis od kohosi, kdo se k činu přihlásí a zároveň naznačí, že chystá mnohem strašlivější útok - masakr tisíců lidí. Detektivní příběh ve stylu drsné školy z pera mistra napětí umožní čtenářům děsivým a nezapomenutelným způsobem nahlédnout do mysli vyšinutého vraha. Příběh byl inspirován skutečnou událostí. (Goodreads)
 
K tomu, že jsem začala obdivovat autora Stephena Kinga, jsem se dostala jako slepý k houslím. Seznámila jsem se s Azzie, která je do jeho tvorby naprosto poblázněná, a mě stáhla s sebou - Carrie, Pod kupolí, a mnoho dalších. A právě jeho starší novinka, Pan Mercedes, si mně naprosto získala. Prvně samozřejmě obálkou, a následně anotací. Jak jsem tak koukala, Azzie z ní nebyla moc nadšená, tak jsem zvědavá jak se bude líbit mě. Už teď se nemůžu dočkat až se do knihy pustím. A tu obálku si jednou namaluju!
 

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Rudá jako rubín aj mňa neskutočne láka už strašne dlhú dobu. Priam celú večnosť :D. Ale povedala som si, že po nej už konečne siahnem v tej novej paperbackovej verzií :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky...:D Jsem na to úplně stejně! Taky jsem se rozhodla do ní již konečně pustit, a sáhla jsem po té paperbackové verzi..:) Už se nemůžu dočkat až se do ni pustím..:D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide