Knižní chvilky #9

října 14, 2015


Konečně se dostávám k aktuálním Knižním chvilkám, které ani nejsou tak staré! Za poslední dobu se toho tolik stalo, a ještě stane, takže se máte na co těšit! Ale zpět k dnešním Knižním chvilkám. Nedávno jsem si v naší městské knihovně půjčila jednu naprosto úžasnou knihu, kterou jsem tam ani nechtěla vracet!



Už tušíte, o jakou knihu se jedná? Ne? Tak já vám to povím, jedná se o knihu Bestiář Harryho Pottera. Knihu jsem si v knihovně vydobyla - měla jsem jí půjčenou první - a za to jsem opravdu ráda. Málem jsem jim tam tu knihu ani nechtěla vrátit, jak si mě kniha získala. Vůbec jsem nevěděla, co od ní mám očekávat, věděla jsem, že tam jsou návrhy, jak na různé ty příšery přišli, ale ohledně obsahu toho textu, tak to jsem netušila, co tam bude. Takže když jsem zjistila, že to jsou vlastně ty poznámky a popis jak to vznikalo, koukala jsem jako puk! Jako vážně pěkné překvapení, nejen grafické, které naprosto bombastické, ale i obsahové! Kdyby kniha nestála tolik, kolik stojí, tak bych si ji i pořídila, ale jelikož stojí, tak si musím vystačit s těmito obrázky, co mi zůstaly na památku.


Během prodlouženého víkendu, což bylo před dvěma týdny, jsem na blogovém Instagramu zveřejnila tuto fotku. Dávala jsem si výzvu, kolik toho za ty čtyři dny - pátek, sobota, neděle a ještě pondělí - přečtu. A jak to nakonec dopadlo? Přečetla jsem asi dvě kapitoly z prvního dílu Hunger Games: Aréna smrti a celou Železnou zkoušku, a poté jsem projížděla knihy na tabletu a přečetla ještě asi další tři - After: Polibek, Rychle a vášnivě a Léto, kdy jsem zkrásněla. Docela dost jsem toho přečetla, nemyslíte? Ještě aby ne, já jsem přece ten magor. :-D


Ve dnech od 1. až 4. října probíhalo IGS, nebo-li, volně přeloženo,  Celosvětové sklářské sympozium. Jako pomocná síla jsem se ho taky zúčastnila. Nejprve v pátek, kdy jsem pomáhala připravovat vernisáž, jak můžete vidět na fotce v levo. Společně se spolužačkami jsme připravovali občerstvení, pití a také nějak hezky srovnat katalog a různé letáčky, když už jsme ty designérky. IGS je totiž jednou za tři roky, takže se tu u nás objevilo za mnoho lidí z různých koutů světa, aby se podívali na sklo.

Ale tento rok vyšlo IGS ještě na výročí založení mé školy - ano, moje škola slavila narozeniny, již 145, jen tak mimochodem - a ku této příležitosti má učitelka vytvořila katalog prací, které za posledních pět let vznikl. A právě onen katalog se na té vernisáži křtil, jak můžete vidět na té fotce vedle. Bohužel se mi to nepodařilo vyfotit lépe, jelikož tam moji učitelé překáželi, ale jinak se den opravdu vydařil na jedničku. :-)

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide