Knižní chvilky #8

října 06, 2015


Další starší Knižní chvilky, co jsem měla zastrčené v rozepsaných. Nestíhám, ale teď co mám za pár dní odjet, dopisuju všechny rozepsané články a přednastavuji je na ten týden, co budu pryč. Tyto Knižní chvilky jsou ještě snad z prázdnin, poslední týden v srpnu! Vím, vážně bych měla s tím něco udělat a dopsat ještě ty zbylé, ale kdy?! Naprosto nic nestíhám! A jak jste na tom vy? Nemáte nějaký zastavovač času? Protože ten by teď vážně bodnul!


Byla jsem v Lípě, mrknout se, co se tam děje a taky mě tam poslala má kamarádka a blogerka Azzie. Říkala, že v Intersparu mají levné knihy, takže jsem tam chtěla zajet a teď, tam kde stál Interspar je nyní Albert! Prošla jsem snad celou Lípu a Interspar nikde! Tak jsem nakonec šla do toho Albertu. Nejprve do jiného, který tam už stojí dlouho, a co na mě vykouklo! Taková sbírka knih! Říkala jsem si, že jsem snad objevila ráj! Bohužel jsem si tam odtud nic neodnesla. Měla jsem málo peněz, ale jinak tam měli opravdu úžasný výběr. Nechtělo se mi odtamtud odejít.


Nakonec jsem přeci jen ty levné knihy objevila. Sice to nebyly ty levné knihy, v které jsem doufala, ale pár kousků mě tam přeci jen zaujalo, jako třeba druhý a třetí díl Cizinky, ale na co si je kupovat, když nemám první díl? A k tomu byly trošku drahé. Nakonec jsem si odtamtud odnesla jednu knihu a tou byl Oficiální ilustrovaný průvodce ke Stmívání. Stmívání není moje guitly-pleasure, ale tak za 40,- tu knihu tam nenechám, že. A dále jsem v Albertu objevila DVD Hostitele, taky za 40,-. Možná je dám do soutěže, no ještě uvidíme.

Moje pracné dveře! Koncem školního roku jsme dostali domácí úkol, ano na prázdniny. Jakoukoli technikou vytvořit historické dveře. Docela jsem si na nich mákla. Sice jsem je nechala až na poslední chvíli, dělala jsem je poslední týden v srpnu, ale dopadly naprosto skvěle. A taky hodnocení. Za jedna samozřejmě.


Koncem prázdnin jsem také dočetla knihu Literární spolek Laury Sněžné, se kterou jsem chvílemi bojovala, ale dočetla jsem ji! Ze začátku jsem se do knihy nemohla začíst, ale u konce už to jelo. Více naleznete v recenzi, kterou jsem již publikovala. A ta fotka vedle, to je má konstrukce. Už jsme začali s maturitními otázkami snad na všechny předměty, nevím, na který se mám učit dřív!

You Might Also Like

4 komentářů

  1. aaaaaa! :D Já zrovna ve středu minulý týden byla v levných knihách a koupila si taktéž ilustrovaný průvodce stmívání :3 Akorát teda já mám Stmívání ráda - knižní, ne filmovou předlohu. A tak mi to udělalo velkou radost, že jsem to tam objevila ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti závidím, že nějaké Levné knihy blízko sebe máš..:D Ode mě jsou pěkný kus..:D Ten ilustrovaný průvodce jsem si taky chtěla koupit, ale původně jsem měla v plánu jinačí knihy...:) Mám radost za tebe, že jsi ho tam sehnala. Sice nejsem fanda Stmívání, ale jiným to nevymlouvám..:D

      Vymazat
    2. Noo zase tak blízko je nemám, musím kvůli tomu do bližšího města, ale jezdím tam na výšku, tak to mám po cestě a tak je to zároveň blízko no :) Ale všimla jsem si že tam byli i nějaké nové fajn fantasy knížky, nad nimi jsem taky váhala, ale říkala jsem si, že zase příště třeba xD

      Vymazat
    3. Aha, tak to jo!..:D Hůůů, že bych tě někdy využila, a zaběhla bys mi tam pro nějakou knihu (čti kupu knih)?...:D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide