Kindletime #32

října 08, 2015


Autorkou toho projektu je Teresinha,
Úkolem tohoto projektu je jednou za čas napsat, jaké knihy vám přibyly do čtečky.


Tak jsem opět zabloudila na amazon, mrknout na e-knihy.
 
O knize Witch Finder jsem se dozvěděla prvně z Goodreads, kde na mě vyskočila obálka této knihy. Jsem šílená maniačka do čarodějek a čarodějné příběhy, takže další důvod, proč mi tato kniha padla do oka. Pak jsem po nějaké době narazila na recenzi blogerky Aires právě na tuto knihu, tedy alespoň na ten první díl. Aires v recenzi píše, že angličtina této duologie je poměrně jednoduchá, tak jsem se taky nechala zlákat, a kromě prvního dílu si pořídila i ten druhý, Witch Hunt. Vím, že mám těch knih a e-knih dost, ale tak těm obálkám a čarodějkám prostě nešlo odolat.
 
A druhou knihou je kniha Biggest Flirts. Tuto knihu jsem už kdysi dávno objevila u Kath tuším, hrozně se mi líbila ta obálka, taková jednoduchá. Vlastně, kromě obálky nic jiného netuším, anotaci knihy jsem si ještě nečetla, není čas, ani jestli angličtina knihy je jednoduchá. Jednoduše mi nezbývá nic jiného než doufat, že je, až se jednoho krásného dne do této knihy pustím - což bude ještě chvíli trvat.
 

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Odpovědi
    1. Tak to mám radost, že jsem ti dala tip na čtení...:)

      Vymazat
  2. Moc se mi líbí zahraniční obálky snad na všech nových knížkách! Biggest flirts mi připomíná "Klukům, které jsem milovala"... a docela mě láká. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to úplně stejně...:D Sleduju zahraniční bloggery, a závidím jim každou knihu, co má nádhernou obálku..:D Souhlasím, když na to teď koukám, taky mi obálka knihy Biggest Flirts připomíná knihu Všem klukům, které jsem dříve milovala, na kterou si taky dělám zálusk...:D

      Vymazat
  3. Ty obálky se mi také zamlouvají :) Díky za tip ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuju za komentář..:) Ať se ti knihy líbí, až se do nich jednou pustíš...:)

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide