Kindletime #23

října 28, 2015


Autorkou toho projektu je Teresinha,
Úkolem tohoto projektu je jednou za čas napsat, jaké knihy vám přibyly do čtečky.


Nechápu to, jak je možné, že jsem vám tu neukázala tuto knihu! Dlouhou dobu zpátky, na palmknihách měly jedinečnou možnost, mít e-knihu Muži, kteří nenávidí ženy, zadarmo. Jelikož jsem neodolala, okamžitě jsem do toho šla. Ze začátku jsem sice nerozuměla tomu jejich systému placení, zvláště, když jsem ni neplatila, ale podařilo se! A teď mi kniha trůní v tabletu, a já vůbec netuším, kdy se k ní dopracuji. Viděla jsem filmové zpracování, v hlavní roli s Danielem Craigem (Jamesem Bondem), a celkem se mi to líbilo, takže bych si rozhodně knižní předlohu chtěla přečíst. Jsem ráda, že ji mám, a snad si na ni jednou najdu čas. Jednou.

Za to, že jsem si pořídila novinku od autorky Abbi Glines - autorky série Rosemary Beach, v češtině se první díl jmenuje Hranice nevinnosti - Until  Friday Night, může napůl naprosto dokonalá obálka - autorka se překonala - ale z druhé poloviny úžasná recenze od Stefanie. Když jsem poprvé tu knihu zahlédla na Goodreads, říkala jsem si, že to bude zase nějaká slátanina, ale stejnak jsem si ji dala na svůj seznam, co bych si ráda přečetla, právě kvůli té obálce, ale taky proto, že angličtina autorky je opravdu jednoduchá a nečte se špatně. A právě když jsem si četla recenzi od Stefanie, jsem věděla jasně, že tu knihu chci, a teď ji mám a stejně jako u předchozí knihy, netuším, kdy se k ní dostanu. Proč je na světě tolik úžasných knih, co si chci přečíst, ale tak málo času?! Ach jo.
 
A poslední e-knihou je celkem novinka od nakladatelství CooBoo, Čemu jsem věřila. Tak u této e-knihy jsem si stoprocentně jistá, že se k ní v nejbližší době dostanu, jedná se totiž o recenzní výtisk. Již před nějakou dobou jsem četla první díl - Můj život u sousedů, recenze zde - a jelikož tato kniha patří do stejné série, nemohla jsem si ji nechat ujít. I když, co jsem četla anotaci, to vypadá na to, že už tu nebudou stejní hrdinové jako v předchozím díle. Maličko mě to mrzí, ale nic s tím nenadělám. I tak jsem na další díl zvědavá, ať je o komkoli. Jen doufám, že mě nezklame. První díl byl vážně skvělý. No uvidíme.
 

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Pěkné knížky- Všechny vypadají skvěle, určitě si některou přečtu, protože se mi zatím bohužel nepoštěstilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju..:) Určitě doporučuju Čemu jsem věřila. Včera jsem ji dočetla, opravdu pěkná knížka, ale první díl - Můj život u sousedů - je lepší..:)

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide