Jsem jako továrna na záložky | Part I.

října 16, 2015


Po nějakém čase zase něco z Mé tvorby! Tentokrát jsem se vrhla do vyrábění záložek. Zajímavé, že? Trošku se mi za poslední dobu nakupilo tolik skvělých obrázků z internetu, které jsem si prostě chtěla vytisknout a vytvořit si z nich záložky. Když jsem si tedy v červnu nechávala tisknout portfolio, nechala jsem si vytisknout první várku. Jako povím vám, že to teda levné nebylo, protože je mám barevné, ale výsledek stojí za to! :-)


Bohužel jsem si až pozdě uvědomila, že jsem si zapomněla vyfotit takový ten první postup, a to jak jsem měla natisknuté, ale nevadí. Nejprve jsem nevěděla, jak to udělám. Přeci jen je nemůžu nechat jen na papíře, to by se mi tedy hodně rychle zničily, takže jsem po několika týdnech přišla na jeden způsob. Jednoduše jsem si podle nich vystřihla na čtvrtce obdélníky a obojí k sobě slepila lepící páskou. Asi říkáte, že to musí vypadat strašně, ale vůbec není! Snažila jsem a myslím, že jsem vytvořila opravdu úžasné umělecké dílo. :-)

You Might Also Like

4 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide