Hudba mého srdce #22

října 26, 2015


Tak vás vítám u dalšího článku Hudby mého srdce! Jsem zpět po týdnu, který jsem strávila v Londýně, ale taky týdnu, kdy jsem byla tak vyčerpaná, že jsem chtěla jen spát. Psala jsem, že bych se chtěla vrátit o podzimních prázdninách, a podařilo se! Už je mnohem líp, zase jsem ve své hudební, seriálové a čtecí náladě - což znamená, že to už se mnou vypadá dobře. Jelikož jsem vás minulý týden zanedbávala, tak se vám to pokusím tento vynahradit, a hned začínám pravidelným pondělním článkem - Hudbou mého srdce. :-)



Sice jsem již originální znění Hozierovi písně, Take Me To Church, slyšela již párkrát, ale nikdy mě jinak zvláště nezaujala. Pak jsem ale narazila na cover této písně. A cover nazpívala má oblíbená zpěvačka, Demi Lovato. Od ní jsem si tu píseň najednou oblíbila, až jsem jen koukala! A stále jen koukám, jako puk!


Yeah all I need
Is a rhythm, me and the rhythm
Nothing between
Yeah the rhythm, me and the rhythm
And I know, I know, I know
I can't fight it
I won't, I won't, I won't
Deny it
Oh no, oh no, oh no
I'd be lying
If I said I didn't need
Yeah the rhythm, me and the rhythm

Další písničkou, je novinka od Seleny Gomez, Me and The Rhythm. Než jsem odjela do Londýna, stáhla jsem si Selenino nové album do mp3ky, a cestou tam poslouchala. Nejvíce ze všech si mne získala právě tato píseň, ale také ještě jedna, Revival. Hlavní píseň alba, ale tu jsem bohužel na youtube nenašla, takže příště. Docela si troufám hádat, ale podle toho, že píseň na youtube už má jiný obrázek, než oficiální foto alba, se brzy asi dočkáme oficiálního videoklipu. Už teď se nemůžu dočkat!


Tak už je tu i Lady Gaga! Cestou do Londýna, která mimochodem trvala necelých dvacet tři hodin, jsem projížděla písničky v mp3ce, a právě na tuto narazila, Telephone. Už je to tak dlouhou, co jsem ji naposledy slyšela. Určitě už to bude několik let, ale stále je to pecka! Nedokázala jsem ji přestat poslouchat. 


All I wanna be
All I ever wanna be, yeah, yeah
Is somebody to you
All I wanna be
All I ever wanna be, yeah, yeah
Is somebody to you
Everybody’s tryna be a billionaire
But everytime I look at you
I just don’t care
'Cause all I wanna be
All I ever wanna be, yeah, yeah
Is somebody to you

A poslední písní pro dnešek, je píseň od skupiny The Vamps a Demi - zase! - Somebody To You. Nedávno jsem se dívala na film The DUFF, a právě na konci filmu jsem tuto píseň po dlouhého době opět zaslechla. A stejně jako poprvé si mě úplně získala! A ne, není to jen díky Demi, ale i ti kluci vážně vypadají slibně - mnohem lepší, než 1D nebo 5SOS! Určitě se mrknu po dalších jejich písních!

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide