Hudba mého srdce #21

října 19, 2015


Týden, co jsem byla fuč je pryč. Škola znovu začíná, ale tato Hudba mého srdce je ještě taková zastaralá, a taky hlavně ji píšu, když jsem ještě neodjela. Nějak tuším, že se mi nebude nic chtít psát, takže si radši dopředu přednastavím pár článků, a prvním je Hudba mého srdce. Jelikož nevím, jak Londýn dopadl, když jsem do něho ještě neodjela, tak se tu nebudu rozepisovat, to až příště, nebo v informačním článku, kde vám Londýn dopodrobna sepíšu. :-)



Před dvěma týdny jsem vám tu od Leony ukazovala píseň Bleeding Love, a nyní jsem si vzala do parády její další píseň, Thunder. Musím říct, že když jsem ji poprvé slyšela, neměla jsem slov. Jako vážně paráda! Koukala jsem jako puk. Nejen text písně si mě získal, ale také melodie a hlavně videoklip. Asi si ještě na Leoniny další písničky pěkně posvítím, protože zatím jsem z ní vážně nadšená!


Take a sip from my secret potion,
I’ll make you fall in love
For a spell that can’t be broken,
One drop should be enough
Boy you belong to me,
I got the recipe
And it’s called black magic
(and it’s called black magic)

Tak už se sem dostala i holčičí skupina Little Mix. Tuto holčičí skupinu jsem začala poslouchat už minulý rok, kdy jsem od nich slyšela píseň Move, která si mě opravdu získala, a nejen mě. Celý svět. Podle mě je to jejich nejlepší píseň, ale ani ty ostatní nejsou špatné. Jako třeba píseň Salute. Na té jsem vážně ujížděla několik měsíců, ale právě teď mi do merku padla jejich novinka, asi tři měsíce stará píseň Black Magic, která má stejný název jako album. Musím uznat, že mě holky každou svou novou písní překvapují, a u této je tomu stejně tak. Naprostá paráda.


What's wrong with being, what's wrong with being
What's wrong with being confident?
What's wrong with being, what's wrong with being
What's wrong with being confident?

A završuji tuto Hudbu mého srdce tou nejlepší písní z nejlepších, novinkou od Demi Lovato. Už se vážně začínám považovat za velkou Lovatics, protože cokoli se ohledně Demi objeví na netu, já o tom hned vím. A stejně tak o jejím klipu k nové písni Confident, která má stejnojmenný název jako album. Když odjíždím do Londýna, tak je to jediná - kromě písně Stone Cold - zveřejněná píseň z nového alba, jelikož to má být odhaleno až šestnáctého října. Já když jsem prvně tu píseň slyšela, no byla jsem na pochybách, ale pak, když jsem si ji pouštěla dokola a dokola jsem v ní opravdu našla zalíbení. A stejně tak ve videoklipu, který mi trošku připomíná Rezistenci. Kdo zná a viděl, tak pochopí, možná. :-D

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide