Hudba mého srdce #20

října 12, 2015


Týden se týdnem sešel, a to znamená, že je tu další Hudba mého srdce, konkrétně již dvacátá! Tuto Hudbu mého srdce jsem psala ještě dříve než jsem odjela do Londýna, ale vy ji čtete, když já už jsem pryč. Právě teď jsem již v Londýně. Rozhodně potom čekejte nějaký ten můj vykecávací článek o tom, jaké to tam bylo. Jednoduše si ho nedokážu odpustit. Písničky, které vám dnes představím jsem poslouchala minulý týden ještě před odjezdem. Trošku jsem zase brouzdala na kanálu The Voice na Youtube, takže se nelekejte toho, co vás zase čeká. :-)



Již dlouho zpátky jsem vám tu pěla ódy na Demi Lovato a její píseň Heart Attack, a nedávno jsem narazila na tento cover její písně, právě Heart Attack. Můj snad nejoblíbenější cover. Bryana tu písničku zazpívala naprosto úžasně, já jednoduše nemám slov! Viděla jsem od ní ještě její další kousky, ale žádný z nich si mě nezískal, jako právě tento. Naprosto paráda!



Trošku jsem od Voice pro starší zabloudila i k těm pro mladší, tedy pro děti. Vážně, tohle opravdu existuje, nedělám si srandu. Možná náš český Hlas stojí za starou belu, ale ty zahraniční, ty si nemůžu vynachválit. A ten dětský! Někdo by si pomyslel - dětský, to bude hrůza. Tak mi tedy dovolte vám představit Lauru a její nádherný hlas. Laura a její cover písně I Will Always Love You je naprosto dokonalý, já při poslouchání této písně nenacházela slov.


A poslední písní, je cover písně Chandelier. Píseň Chandelier jsem slyšela v originálu a nelíbila se mi. Jsem vybíravá, a tato píseň se mi prostě nelíbila. Ale pak přišel Jordan do The Voice, a naprosto tam odrovnal a mě taky. Jeho cover se mi opravdu zalíbil a já jsem vám ho tu prostě musela ukázat. Paráda. Jsem zvědavá, co předvede v dalších kolech.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Všechny uvedené písně se mi neuvěřitelně moc líbí! The Voice mám strašně moc ráda a těším se na další covery, protože většinou jsou úžasné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím..:D Někdy ty covery ve Voice opravdu stojí za to!...:)

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide