Hudba mého srdce #19

října 05, 2015


Pondělí 5.října! Další pondělí s Hudbou mého srdce, v pořadí již devatenácté. Dneska slaví má mamka narozeniny a já už jsem den ode dne blíž svému odjezdu do Londýna. Skvělý! Odjíždím v neděli v poledne, a vracím se v sobotu tuším. Těším se tam jako malý dítě, věříte to mu?! Jen to cestování bude pěkný záhul. Jedeme tam totiž autobusem, což je asi dvacet hodin cesty.

Ale zpět k písničkám. Nedávno jsem narazila na jeden článek, teď netuším jestli byl na stránce Óčka, nebo někde jinde, ale jednalo se o známé písničky, jejichž texty vlastně nenapsali jejich představitele, a mě z nich zaujali dvě. Jaké, zjistíte v celém článku.



Písničku od Leony Lewis, Bleeding Love, jsem slyšela již snad nespočetněkrát, ale že ji sama nenapsala, to je pro mě novinka. Za textem písně stojí můj oblíbený zpěvák z kapely OneRepublic, Ryan Tedder. Ryan pro svou skupinu napsal již spoustu písní, ale netušila jsem, že také napsal nějaké ty "holčičí" songy, co se mu nehodily, tak je dal například právě Leoně, píseň Bleeding Love, nebo Beyonce píseň Halo. Zajímavá novinka pro mě! Teď snad tu píseň mám radši než dříve, a za to může právě Ryan.


When you say you've had enough 
And you might just give it up 
Oh, oh 
I will never let you down 
When you feeling alone in love 
I’ll be what you dreaming of 
Oh, oh 
I will never let you down

A známou zpěvačkou, kterou její hitovku napsal někdo jiný, je Rita Ora. Její píseň I Will Never Let You Down, má na Youtube miliony shlédnutí, ale kdo z těch, co tu píseň viděl, či slyšel ví, že text napsal Ritin ex-přítel Calvin Harris? Další novinka pro mě, stejně jako píseň. Prvně jsem se do písně ani nechtěla pouštět, nejsem Ritina fanynka, ale když jsem si ji poslechla, jen jsem koukala. Ta píseň je vážně skvělá! Calvin teď stoprocentně musí litovat, že ji nenazpíval sám, a přenechal ji Ritě.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Bleeding Love je skvělá písnička. Stejně, tak I Will Never Let You Down, která je naprosto dokonalá! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím...:D A teď jsem začala poslouchat další píseň o Leony, ale to až zítra, v novém článku...:D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide