Čtenářská výzva #3 | Kniha, která vás nejspíš rozbrečí

října 11, 2015


Zdravím vás u dalšího článku do Čtenářské výzvy! Tentokrát jsem si pro vás vybrala bod číslo 37, kterým je - Kniha, která vás nejspíš rozbrečí. Dříve ale než se pustím do knih, tak bych vám chtěla oznámit, co se od minulého článku změnilo. V předchozím článku jsem se zmiňovala, že má kamarádka Sára, nás - mě a Míšu - trošku nestíhá, ale že se nás pokusí dohnat. Tak to se teď změnilo, protože Sára to teda úplně vzdává a bude nás jen sledovat, jak si vedeme. Takže už je to jen mezi mnou a Míšou, která mě každou knihou dohání. Jsem vážně zvědavá, která  z nás to teda nakonec splní. :-)

Míša

Právě pro tento bod, jsem Míše doporučila svou nejoblíbenější knihu, u který jsem bulela jako želva. Četla jsem ji dlouho do noci, a totálně se od ni nemohla odtrhnout - jen tedy pro další zásobu kapesníků - a tou knihou je kniha Než jsem tě poznala. Já u ni bulela, takže jsem Míšu připravila na to, ať má při čtení zásobu kapesníků, ale ona je nepotřebovala, jelikož Míša totiž nemá srdce, takže nebrečela. No jo, stále to opakuje, ale já ji to nevěřila, ale teď už asi budu, ale jinak se ji kniha opravdu líbila a společně se teď těšíme na film, který půjde do kin tuším příští rok a hlavního hrdinu hraje Sam Claflin!

Já (Nessa)

Má nově objevená kniha, která mě opravdu chytila za srdce, kromě již zmiňované knihy Než jsem tě poznala, je kniha Deset malých nadechnutí. Nejprve jsem tedy byla naštvaná, že nezůstala originální obálka, která je vážně povedená, ale i ta naše souvisí s příběhem. Do knihy jsem se šíleně rychle začetla, oblíbila si všechny postavy, a když přišlo na tu scénu, na to velké odhalení, tak sem tomu nemohla uvěřit! A ke konci knihy bulela jako malé dítě! Zatím jsem po knize Než jsem tě poznala u žádné další nebrečela, až u této. Sice jsem asi v půlce knihy přišla na to, jak to dopadne, ale i tak se mi kniha šíleně líbila, a já si ji prostě nemůžu vynachválit! Jednoduše vám knihu doporučuji a přečtěte si ji sami a pak mi dejte vědět, jak se líbila vám. :-)


A jaká je ta vaše kniha, která vás dohnala k slzám? :-)

You Might Also Like

4 komentářů

  1. My, Míše, asi nemáme srdce :-) Než jsem Tě poznala mě nejen nerozbrečela, ale ani nijak nenadchla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi je to tak u všech Míš, jednoduše nemají srdce!..:D Tak to mě mrzí, že se ti kniha nelíbila. Mě opravdu moc a těším se na film, snad mě nezklame...:)

      Vymazat
  2. Než jsem tě poznala se mi fakt líbila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky...:D Podíváš se i na filmové zpracování? Já jsem na něho opravdu zvědavá, když tam bude hrát Sam Claflin...:D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide