CooBoo Maraton - Info

října 09, 2015


Další projekt, do kterého se zapojuji, že já jich už nemám dost, ale když ono nejde odolat. Tentokrát se jedná o projekt, který mají na svědomí holky z blogu MaKa, CooBoo Maraton, nebo také Read-a-Thon. Viděla jsem, že jednou takovýto projekt už pořádali, ale toho jsem se nezúčastnila, jelikož jsem si ho všimla až pozdě. Ale nyní se projekt bude konat ve dnech, kdy jsou podzimní prázdniny, takže paráda! Trošku se mi to bude prolínat s projektem Přečíst a zkouknout a Podzimně-zimním re-readingem, ale já si určitě nějak poradím. :-)


Co jsem si tedy naplánovala přečíst. První knihou je kniha Prvních 100. Tuto knihu už tu mám docela dlouho. Původně jsem si knihu měla od kamarádky půjčovat, ale bohužel jsem byla neopatrná a zničila ji, takže jsem si ji nechala a revanžovala se jí jinou knihou. Elusion si teď nejsem jistá jestli jsem nevyměnila nebo nedostala, ale už mi v knihovničce na přečtení také čeká dlouho. Avu mám teď půjčenou, jak vidíte, jedná se o paperback, tedy o reading copy, jinak ji v knihkupectví naleznete jako hardback. A poslední je Selekce. Teď mě napadá, že bych knihu mohla použít i do projektu Podzimně-zimní re-reading, protože se jedná o re-reading. Selekci jsem již jednou četla, ale pouštím se do ní znova, a potom Elita. Možná přibude ještě pár e-knih, které si ještě plánuji sehnat, tak uvidíme později. :-)

Taky se zúčastníte CooBoo Marathonu? A co budete číst vy? :-)

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Diky tobe jsem se o tom dovedela. Tez jdu do toho:)

    OdpovědětVymazat
  2. Zlákala jsi mě, aspoň jednu knihu bych snad mohla přečíst, když teda ještě mám nějakou doma od CooBoo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bys teda mohla..:D A do jaké půjdeš?..:D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide