Chocolate Book Tag

října 13, 2015


Po dlouhé době zase nějaký ten tag, tentokrát se jedná o Chocolate Book Tag, na který jsem narazila na blogu Literary Infinity. Zaujal mě, tak jsem se rozhodla si ho taky vyplnit, i když mě do něho nikdo neoznačil, ale to vůbec nevadí. Pak jsem ale na něho zapomněla, a nyní, co jsem potřebovala sepsat nějaké články na dobu, co budu pryč, jsem na něho narazila v rozepsaných a dopsala ho. Snad se vám bude líbit. :-)


1. Hořká čokoláda - kniha, která pojednává o temném tématu

Tak první kniha, která mě napadne hned okamžitě, je kniha V šedých tónech. To je asi jediná kniha, která se na tuto příčku hodí. Jelikož jsem hodně vybíravá, jak ohledně hudby, filmů, ale taky i knih, tak nerada čtu knihy o temném tématu, jako třeba za světových válek. Nějak to prostě není pro mě. Ale když jsem tuto knihu kupovala své kamarádce k narozeninám, tak jsem do ni nakoukla a za necelé dva dny ji přečetla. Nebylo to špatné, spíše naopak. Určitě se mrknu po další autorčiných knihách a taky na film, který se na motivy této knihy chystá. Ale jinak, tato četba asi pro mě prostě není. Jsem spíš na ty pozitivní knihy a asi u nich i zůstanu.

2. Bílá čokoláda - kniha, která je milá, pozitivní nebo humorná

Tak tady do toho bodu mě napadá tolik knih! Třeba například kniha Tweety s city, kterou jsem četla o prázdninách. Taková milá, sladká oddechovka napsaná v tweetech - zase něco nového pro mě. Dále pak Girl Online, kterou bych označila jako přeslazenou cukrovou vatu, ale vážně čtivou cukrovou vatu. Trošku mě překvapilo, jak rychle jsem se do ni začetla, a právě kvůli té čtivosti se nakonec pustím i do toho druhého dílu. To jsem teda zvědavá, co nás zase čeká. Ale jinak, má nejoblíbenější, naprosto úžasná kniha, kterou si budu navždy vychvalovat, kniha Polibek pro Annu. Milá, pozitivní, s občas praštěně zasláskovanou hrdinkou, co víc si přát. Šíleně tuto knihu miluju, stejně tak i Lolu, na kterou více sedí slovo praštěná, a brzy se chystám na závěrečný díl, na Islu. Nečetl jste ji někdo? Co na ni říkáte? :-)


3. Mléčná čokoláda - hodně známá kniha, kterou jsem ještě nečetla

Hned mě napadl Harry Potter. O prázdninách jsem si totiž dávala maraton - re-watching všech osmi filmů - ale do knih jsem se ještě nepustila. Stále nad tím nějak váhám, ale rozhodně se ni musím brzy pustit, když ji mám ve své četbě k maturitě. Dále mě taky napadá série Písně ledu a ohně, nebo-li Hra o trůny. Nedávno jsem udělala úžasný objev, když jsem zjistila, že k nám do knihovny koupili celý komplet. Takže, po maturitě se na mě knížky těšte, běžím si tam pro vás!




4. Čokoláda s karamelovou náplní - kniha, u které jsem si připadala celá ulepená, jak byla sladká

Tak tady mi naprosto sedí kniha Léto, kdy jsem zkrásněla a nebo Girl Online! Obě tyto knihy byly tak sladké, že jsem myslela, že se ze vší té sladkosti za chvíli zblázním! Nejvíc mi to ale přišlo u Girl Online, až po ni by následovala kniha Léto, kdy jsem zkrásněla. Až se vrátím, tak na ni chystám recenzi, takže tam se dozvíte víc, ale recenzi na knihu Girl Online nalezne již na blogu - zde.


5. Kit Kat - kniha, která pro mě byla milým překvapením

Tak zde mě napadá kniha Narozen o půlnoci - Dračí znamení. Do knihy jsem se pouštěla kvůli té krásné obálce a drakům, ale byla jsem na pochybách z toho, že knihu napsala patnáctiletá holka. Ale když jsem knihu dočetla, nemohla jsem uvěřit tomu, co jsem to právě četla! Pro mě obrovské překvapení minulého roku, a to jako vážně! Mě je osmnáct, ještě jsem ve svém životě nic nedokázala, a tato patnáctiletá holčina už má na kontě jednu knihu, a právě nedávno ji vyšla další, druhý díl! Jako páni! Určitě se do toho druhého dílu brzy pustím, už od dočtení toho prvního na něco netrpělivě čekám, a teď je tu! Ááá.

6. Snickers - kniha, ze které šílím!

Kniha, ze které šílím. Tak takových knih je více, jako například kniha Selekce. Nejen ze Selekce šílím, ale také z těch krátkých novel a ostatních dílů, a můžou za to ty překrásné obálky! Kdo by se na ně nedokázala vynadívat, já na ně koukám neustále! Další knihou, spíše knihami, je trilogii Hunger Games. Po těch filmech se snad moje nadšenost pro ty knihy ještě znásobila. Původně jsem si myslela, že třetí díl je vážně slabota, ale teď už si to nemyslím. Na tyto knihy se taky dočkáte recenze, stejně jako na Selekci. Ale kniha, tak opravdu na té nejvyšší příčce, ze které šílím, je kniha Moře klidu. Bože! Vůbec nic jsem od té knihy očekávala, když jsem se do ni pouštěla, ale u konce jsem u ní vážně řvala jako šílená!

7. Horká čokoláda se šlehačkou a marshmallows - kniha, kterou bych doporučila jako oddechové čtení

Napadá mě nejedna kniha, ale celá trilogie, a je to má oblíbená trilogie - hned po Hunger Games - která mě nikdy neomrzí, trilogie Hex Hall. Již od mala jsem posedlá příběhy o čarodějkách a mořských pannách, dracích, a další vymyšlených bytostí a zvířat, ale čarodějky, to je prostě moje. A právě v série Hex Hall je o čarodějce Sophie. Tuto sérii bych vám rozhodně doporučila jako oddechovku, skvěle se u ni pobavíte, a nemusíte u ni přemýšlet, jednoduše vypnete a užíváte si čtení.


8. Bonboniéra - série, která obsahuje kousek z každé oblasti a zaujme hodně čtenářů

Zákeřný bod! Každého by hned napadl Harry Potter, i mě přiznávám se, ale přemýšlela jsem ještě dál. Chtěla jsem vymyslet do tohoto bodu nějakou sérii, která by určitě něho velmi zaujala, ale pořád mi na mysl přicházely jen série jako je třeba Hunger Games, Selekce, Nástroje smrti, Rudá jako rubín nebo Hra o trůny. Je opravdu těžké najít nějakou sérii, která by zaujala hodně čtenářů, když jsem ji třeba ještě nečetla, ale nakonec jsem se tedy rozhodla vám tu zmínit sérii Paranormálové. Není to žádná novinka, právě že už asi ani není k dostání, protože já ji kupovala s velkou slevou. Četla jsem zatím jen jeden díl, ale myslím si, že tato série mi má ještě co předvést a nejen mě, určitě si zaslouží více pozornosti a nejen tato série.



You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide