Unboxing #14

září 29, 2015


To to trvalo. Konečně jsem se dostala k sepsání nového Unboxingu! Tentokrát to není jen tak obyčejný, nejedná se o balíček, co by ukrýval nějakou knihu. Tentokrát jsem se rozhodla pro něco nového. Už delší dobu jsem měla zálusk si něco objednat z Knižního vesmíru, ale promiňte, co vám teď povím, ale mají to tam opravdu drahé. Takže Knižní vesmír padl, ale zanedlouho na to jsem narazila na další východisko.


Ebay! Jenže velký problémem bylo, že se na ebayi platí kartou, nebo přes paypal. Moji záchranou byl můj bratr, který mi pomohl. Zařídila jsem si Blesk peněženku, která funguje jednoduše. Koupila jsem si ji v trafice, teď netuším za kolik, asi za 120,-. Následně jsem si ji zadarmo aktivovala, zavoláním na bezplatnou linku a zadala nějaké ty kódy, a pak mi můj bratr vytvořil paypal účet a propojil ho právě s blesk peněženkou. Složité na popsání, já vím, ale pak už přichází ta sranda. Stačí dojít do trafiky, dobít si na kartu peníze - ne takhle karta nefunguje přes banku - a nakupovat! Už jsem s ní nakoupila tolik knih přes BookDepository a vůbec si teď bez ní nedokáži představit svůj život! A druhou zastávkou byl právě ebay.


Co jsem si teda koupila? První zastávkou byly záložky! Povinnost každého knihomola, a hlavně maniaka do záložek a plakátů jako jsem já. Sice tam nejsou taková krásné záložky jako mají v Knižním vesmíru, ale jedna záložka za 24,-, to je trošku moc, když jsem tam sehnala 30 záložek za 50,-! Naprosto úžasných 30 záložek!

Dále jsem šla do náhrdelníků. Jako záložky, i náhrdelníky naleznete na eshopu Knižního vesmíru, ale také tam byly neskutečně drahé, a ještě za poštovné bych utratila tunu peněz. A když se objevila levnější varianta, no, kdo by po ní neskočil? První volbou byl jednoznačně Harry Potter. Rotační přesýpací hodiny a relikvie smrti, a oboje mě vyšlo na necelých 50,-! Kdybych je objednala v Knižním vesmíru vyšly by mě dráž, a to jsem si vážně nemohla dovolit. Dále Game of Thrones, má nová posedlost. Jsem velkým fandou Daenerys, takže mít její náhrdelník je pro mě povinnost! A stejně tak mít něco s motivem reprodrozda z Hunger Games je pro mě nutnost!


A teď druhá část. Jelikož jsem si až pozdě uvědomila, že náhrdelník z Game of Thrones jsem už vyfotila, tak ho tedy máte tu znovu. Jedná se stále o ten samý, moje chyba, měla jsem si to uvědomit dříve. A ty zbývající dva jsou pro mamku. Začátkem října má narozeniny, ale dárek si už vybrala dříve - musela jsem přeci vědět, jestli se jí budou líbit, nebo ne? Ale stal se mi teda pěkný problém. Ten první náhrdelník teda dopadl. Přišel naprosto zničený a ještě v otřesné barvě. Ach jo, ale tak je to ebay, někdy se prostě nedočkáte dokonalosti. Za to ten druhý už přišel v pohodě, ještě že tak. A poslední, co mi přišlo z ebaye byl náramek. Tenhle náramek by mě jinak vyšel na 100,-, ale mě se ho podařilo na ebaye sehnat za neuvěřitelných 18,-! I potom, co to s jedním náhrdelníkem nedopadlo dobře, nad nakupováním z ebaye nezanevřu, a brzo se můžete těšit na další podobný unboxing, jelikož jsem neodolala, a znova nakupovala jako o život.

You Might Also Like

11 komentářů

  1. ale nakupovat na ebay se trochu bojim

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obraceč je parádní! Jen je trošku malý, takže ho na krku nenosím..:D A samozřejmě chápu, když se někdo na ebayi bojí nakupovat. To já mám zase strach nakupovat knihy třeba z buxu nebo jiných stránek - no jo, jsem odpůrce nakupování knih na netu, ale z BookDepository mi to nevadí..:D

      Vymazat
  2. Nieco ako e-bay funguje aj stranka aliexpress.com, tam sa plati priamo kartou, netreba mat paypal. Vyhodou je, ze kazdu zasielku ktoru zaplatite, nezaplatite priamo, ale peniaze idu sprostredkovatelovi (danej stranke) a az ked odkliknete, ze tovar dosiel v piriadku, vyplatia oni peniaze predajcovi. Akonahle nie ste spokojny, opisete problem, nafotite a v 80% pripadoch vam vratia peniaze spet a ostava aj tovar, ten sa naspet neposiela :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O Aliexpressu jsem již slyšela. Má spolužačka si na něm koupila opravdu nádherný kryt na mobil, ale že bych do toho šla taky se zatím nechystám..:) Ale moc děkuju za informace ohledně objednávání z té stránky...:)

      Vymazat
  3. Samé krásne veci, najmä knižné motívy :-) Obracač času mám doma aj ja rovnako tak prívesok s Darmi smrti. Prívesok drozdajky je super, ja mám brošňu a prívesok z GOT je krásny wau super! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju!..:D Obraceč a relikvie jsou úplně úžasný, i když obraceč je trošku malý, takže ho na krku nenosím a relikvie se mi již ničí, nic nevydrží dlouho, ale i tak jsem za ně ráda...:) Ten řetízek reprodrozda mě z celé sbírky vyšel nejdráž, asi na 40,-, ale nedokázala jsem odolat..:D Brož taky není špatný nápad, určitě se tam po ní podívám a přívěsek ze Hry o trůny je opravdu peckózní, určitě se tam mrknu po dalších..:D

      Vymazat
  4. Na ebay nakupuji často a ráda. Přesýpací hodiny a Relikvie smrti jsem tam objednávala pro dceru ( www.atreeofbook.blogspot.cz), která je Harry maniak :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, a jsem na to vážně závislá...:D Já jsem spíš maniak do Hunger Games, nebo Divergence...:D Něco ohledně Divergence jsem tam zahledla a určitě si to chystám brzy pořídit...:)

      Vymazat
  5. Ebay je super, ale zkus taky aliexpess! Tam to je často ještě levnější a mají i hezké záložky levně :)) Fandím ti, super blog! Mau z blogu readerscorner.blog.cz, která je taky zblázněná do Pottera! :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za komentář!..:D Určitě se na ten aliexpress mrknu...:)

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide