Unboxing #13

září 10, 2015


Po dvou týdnech nový Unboxing! Docela se krotím, už totiž co začala škola, se snažím ty knihy omezovat, ale i tak neodolám. A dneska jsem zhřešila rovnou třikrát! Ale snad mě omlouvá to, že jednu knihu jsem si kupovala sama, a na další čekala už od začátku srpna. :-)



Trošku jsem využila svoji mamku, která měla dovolenou, aby mi vyzvedla od pošťačky balíčky. Říkám jí, očekávám asi tři, nebo čtyři balíčky, tak se nelekej. Ve škole pak mamce volám, jestli už za ní pošťačka byla. Prý ano, a mám tu jeden balík. To jsem se zase jednou netrefila. Pak ale přijdu v pět domů, totálně vyřízená, a dveře mi otevře můj nadšený bratr, že tu mám pět balíčků! Mám mě švihnulo. :-D

Ale teda, co zajímavého mi dorazilo? Na fotkách vidíte jen dva balíčky - ne ještě umím počítat do pěti, a ne, nespletla jsem se. Dva balíčky byly knižní, a ty zbylé, to je překvapení na jindy, ale brzy se jeho odhalení dočkáte.

První balíček, ten bílý, možná už někomu dojde od koho je, možná ne. Jedná se o mou neskutečně očekávanou objednávku z BookDepository. Knihu jsem si objednávala začátkem srpna a do nedávna jsem se bála, že nedorazí. Bála jsem se, že mi ji někdo člohnul, ale pak přeci jen dorazila! A druhý balíček, ten je od MegaKnih a obsahuje můj nový recenzní výtisk. :-)


A jaké tedy nové knihy mi přibyly to knihovny? Volné pokračování Deseti malých nadechnutí, Jedna malá lež, což podle anotace má být o Kaceyině mladší sestře Livii, a objednávka z BookDepository, Juliet Immortal. Za koupi této knihy může pěkná sleva, ale taky hlavně Kath, jako vždycky. Sice nejsem velká fanynka příběhu Romeo a Julie, ale tahle převyprávěná verze mě opravdu zaujala, a angličtina je celkem fajn - už jsem do ní nakoukla - tak se těším, až se do knihy jednoho dne pustím!


A poslední balíček pro dnešek je balíček od Knihcentra, který také v sobě ukrývá recenzní výtisk. Už někdy koncem července, kdy měla kniha Ve víru rocku vycházet, jsem žádala paní Žídkovou o její poskytnutí. Už mi na recenzi poskytla všechny předchozí díly - V ringu, Šanci, Remyho a V podsvětí - tak jsem doufala, že mi knihu pošle i tentokrát. Tahle série je totiž tak dobrá, čtivá, takže jsem na další knihu byla opravdu zvědavá. Musela jsem si na knihu počkat skoro dva měsíce, ale věřím, že se mi určitě bude líbit. Sice jsem si s Pandorou v minulém díle, kde byla vedlejší postava, moc do noty nesedla, ale tak doufám, že se to změní, protože jinak to bude vážně o život.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Knihy síce nepoznám, ale vyzerajú pútavo a snáď tomu bude zodpovedať aj obsah, takže prajem príjemné čítanie :D

    OdpovědětVymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide