Školní knižní TAG

září 06, 2015


O Školním knižním TAGu jsem se dozvěděla náhodou, na blogu Reviws Book. Pátrala jsem nových tazích, přeci jen jich mám na blogu málo, a právě tento mě velmi zaujal. A když už začala ta škola. :-)

1. Čteš si knížky o přestávce ve škole?

Vlastně ani moc ne. Občas. Jelikož naše přestávky jsou tak krátké, že během nich ani nestihnete dostat do další třídy, tak si o přestávkách moc nečtu.

2. Na jakou knížku, byl tvůj první referát?

Tak to si pamatuji dodnes. Můj první referát na knížku byl asi v páté třídě, a na knihu Jak přičarovat lásku. Taková naprosto dětská knížka, kterou jsem v té době naprosto žrala. Měla jsem ji půjčenou od kamarádky, a kdyby to šlo, ráda bych si přečetla znovu. Asi jsem ještě dítě. 

3. Jakou jsi dostala známku?

Jedničku. Už jen, že jsme se rozhodli nějaký referát udělat nám tu jedničku zaručilo.

4. Jaké knížky jsi měla ve škole, když jste měli čtenářskou dílnu?

Čtenářská dílna? Co to je? Nějaký čtenářský kroužek? To jsme ve škole neměli, bohužel.

4. Jsi největší knihomol ve třídě?

Tak dalo by se to tak říct. A určitě jsem na prvním místě, ale od té doby, co jsem na střední škole, jsem nakazila čtením spoustu dalších spolužaček, ale zatím se ani jedna nepřiblížila mě.

6. Půjčuješ někomu ze třídy knížky?

Skoro všem! Sice jsem na škole se zaměřením na umění, ale většina mých spolužáků jsou taky takový blázni do knihy, jako já.

7. Ví o tobě, že tolik čteš?

Ano ví. Někteří mě sledují na blogu, ale jiní, ti si všímají zase toho, kolik půjčuji ostatním knih nebo kolik si jich táhnu do školy.

8. Objednávala jsi si někdy knížku ve škole?

Na základce, na prvním stupni. Dostávali jsme katalogy, kde byli knihy levnější. Objednávala jsem si tam jak knihy pro děti, co vydával Fragment, ale také jsem si tam objednala knížky Witch Expedice, možná znáte.

9. Půjčuješ si knížky od spolužáků?

To ani moc ne. Mám tolik knih svých knih, co jsem ještě nepřečetla, pak také navštěvuju často knihovnu a taky recenzní výtisky. Kdybych si půjčovala knihy od spolužáků, tak bych to stejně nestihla přečíst. Nemám bohužel na ně čas.

10. A co ve školní knihovně?

Bohužel, na základce jsme neměli školní knihovnu, a stejně tak ji nemáme ani na střední škole. Stačí mi ta městská.

11. Čteš si někdy o hodině?
 
O hodině si čtu více než o přestávce. Hlavně o hodině technologie, je to strašná nuda, ale nebojte, dávám o hodině pozor a všechno si píšu. :-)

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide