Přečíst a zkouknout: Knižně-filmový projekt 2015 | Info

září 09, 2015


Už jste slyšeli o novém projektu, Přečíst a zkouknout: Knižně-filmový projekt 2015, který má na svědomí Nika Roovy? Jelikož knihy a filmy, to je prostě moje, nemohla jsem si ho nevšimnout a zároveň se ho nezúčastnit. :-)

O co se tedy jedná?

Cílem tohoto projektu je snad jasný už podle jeho názvu, ale i tak, vám to trošku přiblížím. Úkolem je přečíst knihu, která byla předlohou pro film, a následně zkouknout film. Nebo naopak, je to jen na vás. Zúčastnit se může každý, všichni maniaci jsou vítáni - hlavně já.

"Zúčastnit se můžete i pokud jste knihu četli v minulosti či viděli film. Mám připraveno i několik speciálních aktivit, doplňujících článků a soutěží." - tak se píše u Niky. No, tak na ty soutěže jsem pěkně zvědavá! Možná bych také mohla nějakou uspořádat - už dlouho mám v plánu "Plakátovou soutěž", jak tomu říkám. Ještě uvidíme. :-)

A jak to bude probíhat?

Jednou za čas bude vyhlášena kniha a film. Našim úkolem bude knihu přečíst a shlédnout film, logicky. Následně pak napsat buď recenze, nebo jen krátký srovnávací článek. Pro mě je dobré, že se nemusím zúčastnit každý týden. Škola, maturita, písemky, určitě to znáte. :-)

A teď... Co budu číst/sledovat?

Celý seznam filmů naleznete zde. Ale zde naleznete takový můj seznam filmů, které mám možnost shlédnout a k nim si následně sehnat knižní předlohu. Dovolila jsem si přidat ještě jeden film, Pořád jsem to já. Snad to nikomu nebude vadit. :-)

Bohužel ale netuším, zda budu účastnit každý týden, takže pokud budu trošku pozadu tak se mi nedivte, jsem ve škole teprve týden a už teď to není žádná sranda. :-)

A co vy? Zúčastníte se taky? :-)

You Might Also Like

2 komentářů

  1. O projektu už vím a snažím se zúčastnit, jenom třeba nějaké ty knížky nemám k dispozici a na všechno nebude asi ani čas :/ :)
    http://thereviewsforbooks.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na tom úplně stejně...:) Dlouhou jsem se rozhodovala, jestli se zúčastním, nebo ne, ale nakonec ano. Opravdu mne ten projekt zaujal, jen je škoda, že během školy..:/ Netuším, jak to budu stíhat, ale nějak se to pokusím zvládnout..:) Ohledně knih, některé taky nemám k dispozici, třeba jako knihu Poslední píseň. Nika u sebe napsala, že se můžeme zúčastnit, i když jsme viděli film, či četli knihu v minulosti, takže já budu vlastně vycházet z recenze na knihu, kterou mám na blogu..:) A ten zbytek, no asi mě v knihovně zabijí, až jim tam zase ukradnu hromadu knih..:D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide