Návštěva knihovny #14

září 25, 2015


Tento projekt vymyslela Michelle M,
Cílem tohoto projektu, je vyfotit knížky, které jsem si vypůjčila v knihovně.


Tak jsem zase jednou za čas navštívila naši místní knihovnu. Nejprve, abych odnesla úplně všechny knihy, co jsem si kdy půjčila. Jelikož jsem věděla, že čtvrtý ročník bude drsný - je ještě drsnější - tak jsem tam tu kupu knih dotáhla ve třech taškách. Zajímá vás, kolik knih jsem doma měla? Sice to nepřekonalo můj rekord, měla jsem jich doma jako dítě kolem padesáti, ale tentokrát se mi jich tu za poslední dobu nakupilo třicet devět. Vůbec nevím, jak jsem si mohla myslet, že to někdy přečtu. No, nyní si už s tím starosti dělat nemusím.

Ale minulý týden jsem knihovnu zase navštívila, a to proto, že jsem tam měla jednu rezervovanou knihu, Trnového prince. Již jsem měla doma druhý díl, ale první díl jsem ještě nečetla. Takže jsem tam druhý díl vrátila, a dojdu si pro něj, až přečtu ten první. Nemůžu se dočkat, až se do knihy pustím! A druhou knihou, kterou jsem si tam prý pěkně na truc vystála - ano, už mě v té knihovně nesnáší, ale jejich problém, měli by tam být rádi, že jim tam někdo chodí - je kniha Bestiář Harryho Pottera. Za to, že jsem se na tuto knihu zaměřila může Maťa. Na jejím Instagramu jsem viděla fotku Mozkomora, která je v knize, a úplně mě dostala. Takže když jsem zjistila, že knihu máme v knihovně, nemohla jsem jí tam nechat! Jednoduše prostě nemohla! :-)




A jak jste na tom vy? Taky si děláte zálusk na Bestiář Harryho Pottera? :-)

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Zrovna jsi mi vnukla nápad, že bych se mohla taky podívat jestli Bestiář nemají taky u nás v knihovně a budou ho mít v nejbližší době a už byla možnost i rezervace tak jsem to hned udělala :3
    Dívala jsem se na něj v knihkupectví a vypadalo to fakt skvěle *_* tak snad ho budu mít brzy doma :3

    OdpovědětVymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide