Srpen 2015 | Měsíční chvástačka

září 01, 2015


1.září. Konec prázdnin a začátek školy, ale také zároveň nový měsíc. Což znamená nová Měsíční chvástačka. Za minulý měsíc jsem získala pár skvělých kousků. Sice tento měsíc nepřekonal můj rekord knih, které jsem nahromadila v červenci, ale i tak. Nechtěla jsem totiž brát spoustu recenzních výtisků, které bych během školy nestíhala přečíst. Nedávno jsem totiž viděla svůj školní rozvrh, a povím vám, je opravdu krásný. Skoro žádný čas na čtení. Už se nemůžu dočkat. Ale to nechcete vědět. Pojďme se tedy podívat, jaké knihy se mi tu za minulý měsíc nahromadily. :-)

Trošku jsem se rozhodla Měsíční chvástačku pozměnit. Už se mi nelíbily ty původní, strohé. Takže doufám, že se vám to bude líbit. :-)


V červenci jsem si objednávala v jednom knihkupectví knihy ve slevě - nevěřím na objednávání z internetu - takže, když se mi naskytla možnost, využila jsem. Původně jsem měla na seznamu více knih, ale ne všechny mi v knihkupectví s tou slevou mohli sehnat. Jsem ale velmi ráda za knihy, které se mi povedli sehnat.

Moře klidu je opravdu nádherná kniha, už dříve jsem ji četla a jednoznačně doporučuji. Dech si mne získal obálkou, tak jsem na něj zvědavá, jaký bude uvnitř. Muž jménem Ove, knížka, kterou si snad všichni vychvalují, a já jsem nemohla být pozadu. Vampýrská akademie, jednoznačně povinnost mít. A když je filmové vydání za takovou skvělou cenu, no neberte to. A Tweety s city. Není to nejlepší kniha, spíše taková oddechovka. Žádné zázraky od ní nečekejte.




Sice jsem si nechtěla brát minulý měsíc žádný recenzní výtisk - za červenec se mi jich tu sešlo až moc - ale prostě, nedokázala jsem odolat! O knize Deset malých nadechnutí jsem slyšela jen dobré, tak jsem sama na ni byla velmi zvědavá. Na blogu již naleznete na knihu recenzi, a je jak jinak než pozitivní.


Chvíli před koncem měsíce, jsem ještě jednou zajela do Lípy. Dozvěděla jsem se od kamarádky, že v albertu mají oddělení s Levnými knihami. Bohužel to ale nebyly Levné knihy jaké jsem očekávala. Spíše jejich slabý odvar, ale přeci jen si mne tam jedna kniha zaujala.

Sice nejsem velký fanda Stmívání, ani autorky Stephanie Meyerové, ale za takovou cenu jsem ta ten ilustrovaný průvodce nemohla nechat. Stejně tak to DVD Hostitele, tuším že stálo jen 40,-. Je možný, že se asi brzy dočkáte soutěže.



Na poslední chvíli mi ještě dorazil balíček. Naprosto neočekávaný balíček. Vůbec jsem netušila od koho je. Pak jsem si ale vzpomněla, že jsem v červenci vyhrávala v Letním HOPu u Jackelin Mandragor. A ukázalo se, že je to ta výhra! Mám z té knížky ohromnou radost, protože, jak jsem podle anotace zjistila, mělo by se jednat o takové pokračování Netvora od autorky Alex Flinn. Více Kendry? To si nechám líbit! A málem bych zapomněla, ke knize jsem ještě dostala audioknihu, svoji první audioknihu, a také spoustu záložek. Záložek prostě nikdy není dost. :-)

A jaké knihy jste v srpnu získaly vy? :-)

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Kniha Dech mě hodně láká a musím si ji přečíst. Také si musím koupit Vzdor (doufám, že se tak jmenuje). Krásné přírůstky. :)
    Blog:Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky...:D Měla jsem Dech půjčený z knihovny, ale nestíhám, a za tu cenu, no neberte to...:D Po Vzdoru - ano, jmenuje se tak - se taky musím podívat, abych měla kompletní sérii...:)

      Vymazat
  2. Pekny, Jsem nepoznala, ze Hostitel je DVD. Budu si ho muset zase nekdy precist :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zmátla jsem tě?..:D Hostitele bych si taky přála přečíst. Vím, že knihu mají u nás v knihovně, ale teď na ní není čas, přece jen je to pěkná bichle..:) Možná si tam pro ni jednou zajdu, až si na ni ten čas najdu..:D

      Vymazat
  3. Dech, vampyrskou akademii, deset malých nadechnutí mám :) ještě sem je necetla ale tesim se na ne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Dech se brzo chystám...:) A Vampýrskou akademii a Deset malých nadechnutí rozhodně doporučuju! Naprosto skvělé knížky, určitě se ti budou líbit..:)

      Vymazat
  4. Pekné knižky :) toho ilustrovaného sprievodcu Stmívaní ti trošičku (dobre, trochu viac :D) závidím, chýba mi do zbierky, ale je dosť drahý, takže si mala šťastie, že si ho našla lacno. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju..:D Možná se dočkáš toho, že knihu uvidíš v soutěži, kterou bych chtěla brzo spáchat..:D Nejsem fanda Stmívání, takže tuhle knihu nemusím mít v knihovně, ale určitě bych si ji chtěla přečíst. Komplet Stmívání jsem taky už četla, takže si tuhle taky nemůžu nechat ujít...:)

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide