Mé knižní série #10

září 04, 2015


Tento projekt vymyslela Roxanne.
Cílem tohoto projektu je vyfotit knižní sérii, kterou mám doma, ale nemusím ji mít celou.


Jak ses o této sérii dozvěděla?

Tuším, že jsem na ni narazila v knihovně, prvně. Samozřejmě mi jméno autorky, L. J. Smith, nebylo neznámé, kdo by ji neznal, že. Autorka Upířích deníků, Říše temnot, Tajného kruhu - což byla má úplně první série od ní, a tou dobou se mi ještě líbila - Zakázané hry a právě Temných vizí. Rozhodně jsem byla na tuto sérii velmi zvědavá.
  
Kolik dílů jsi zatím stihla přečíst?

 Již jsem stihla přečíst všechny tři díly.

Co na tuhle sérii říkáš?

Musím uznat, že mne velmi překvapila! Upíří deníky jsem nedočetla, v Říši temnost stále pokračuji z nudy, ale Temné vize? Přišlo mi to jako její nejlepší dílo, jelikož se to dalo číst! A to rychle, což je výhoda u některých jejích knih, máte je přečtené za jedno odpoledne, ale tyto knihy jsem opravdu měla za sebou brzo. Rychle jsem se do nich začetla a také je rychle dočetla. Určitě doporučuji.

Který díl z celé série máš nejradši?

 Jednoduché, druhý. Jelikož v tom druhém se více sbližuje hlavní hrdinka s tím klukem, se kterým si přeji, aby nakonec byla. Blbé milostné trojúhelníky, na co je člověk potřebuje?

Jaká je tvá oblíbená postava, proč?

Gabriel, bad boy, vždy ten špatný, každý ho hned odsuzuje, ale já ne. Oblíbila jsem si hned od první stránky a čekala a čekala, kdy si ho stejně jako já, oblíbí i hlavní hrdinka. Ale ona ne, ona má oči jen pro okouzlujícího Roba.

Kterou postavu fakticky nemůžeš vystát?

To bude asi Rob. Sice je to milej a sladkej ňouma, ale i ňoumové se nám občas dokáží zprotivit. Stejně tak se protivil i on mě, jelikož mi lezl do páru Kaitlyn a Gabriel.

Když porovnáš originální a české obálky, které se ti líbí víc?

Definitivně ta česká verze! Viděli jste ty obálky vůbec, myslím tedy ty originální, úplně ty nejstarší asi z roku 1994? Děs běs. Tyto české jsou rozhodně mnohem lepší, ani za nic bych je neměnila.

Která obálka se ti líbí nejvíce?

Sice miluju fialovou barvu, která byla použita na obálku prvního dílu - Odhalení, musím přiznat, že si mne nejvíce získala obálka třetího dílu - Vášeň. Dokonale se červená hodí k názvu knihy a dobře vypadá i v kombinaci bílé a černé, co je na obálce.

Existuje nějaká scéna na kterou jen tak nezapomeneš?

Pár jich rozhodně je. Vybavuji si jak skončí celá série, ale to rozhodně nechcete vědět, protože si sérii sami přečtete, a řeknete mi, co si o ní myslíte. Ale vybavuje se mi třeba scéna z prvního dílu, kdy měla Kaitlyn opisovat z tabule čísla, a pokaždé se to nové číslo zmenšovalo a zmenšovalo, až je mnozí její spolužáci neviděli, ale ona stále pokračovala dál. Zajímavé, viďte? :-)


You Might Also Like

2 komentářů

  1. Taky jsem ji četla, dokonce jsem napsala i recenzi na svůj blog. Úplně souhlasím s tou postavou, kterou nemůžeš vystát:-D
    Budu ráda, když se koukneš na můj blog, popř. i na mou recenzi.:)
    http://knizni-koutek-podivinky.blogspot.cz/2015/08/review-temne-vize-1-2-3.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rob je prostě děsný, to už se nezmění...:D Ale jinak rozhodně tahle série za přečtení stojí...:D A díky za odkaz, určitě se podívám...:)

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide