Knižní přání #42

září 26, 2015


Projekt Knižní přání, je to něco jako On my Wishlist, jen je trošku poupravený. Pochází z dílny Nikki Finn. Spočívá v tom, že si otevřu svůj to-read list na GoodReads, k tomu stránku random.org a vylosuji si tři náhodná čísla - tedy čísla knih, která jsou přiřazena v listu na GoodReads, které bych si ráda přečetla. Ty tři knihy tady pak ukážu.
 

Bestiář Harryho Pottera | Goodreads

Mozkomorové a domácí skřítci, jezerní lidé a draci čínští ohniváči - to je jen pár příkladů kouzelných tvorů a strašidelných monster, jimiž spisovatelka J. K. Rowlingová zabydlela kouzelný svět Harryho Pottera. Tvorové a zvířata, jimiž se hemží knihy a filmy o Harrym, jsou zábavní, velkolepí, děsiví i láskyplní. Jsou stejně různorodí, jako povahy studentů Školy čar a kouzel v Bradavicích. Kniha Bestiář Harryho Pottera nabízí zasvěcený a komplexní vhled do fascinujícího procesu, během něhož se podařilo přivést tento zvěřinec v rámci veleúspěšné série filmů o Harrym Potterovi k životu. Detailní profily všech tvorů obsahují vzácné výtvarné koncepty, zákulisní fotografie a tajné recepty filmařů z archivu společnosti Warner Bros. Knihu doplňuje samostatný plakát s portréty všech tvorů a interaktivní katalog Velkoprodejny Mžourov. Koupě této nádherné sbírky se prostě stává povinností fanoušků Harryho Pottera bez ohledu na věk. (Goodreads)
 
Od té doby, co jsem zjistila, že kniha Bestiář Harryho Pottera existuje, bylo jednoznačně jasné, že tu knihu si hrozně moc chci přečíst. Ještě více moji zvědavost ale získala, když jsem viděla obrázek z knihy. Jednalo se o mozkomory, a vypadaly naprosto úžasně! Pak jsem zjistila, že knihu koupili k nám do knihovny. Do naší malé knihovny! Knihu jsem si tam vybojovala a brzo se do ni chystám pustit. Už jsem do ni nakoukla a jedno vám povím, ta kniha vypadá naprosto úžasně.

Pět | Goodreads

Na pastvině leží mrtvá žena. Zavražděná. Na chodidlech má vytetované souřadnice. Na označeném místě čeká příšerný nález: ruka zatavená do plastové fólie a hádanka, jejíž řešení vede ke schránce s další uříznutou částí těla. V mimořádně ohavné formě geocachingu, moderní hře hledání pokladů s pomocí navigace, posílá vrah dvojici kriminalistů k dalším částem mrtvol. Vyšetřovatelům ubíhá čas, tuší, že teprve na poslední zastávce dostanou do rukou zásadní dílek puzzle… (Goodreads)
 
Do knihy Pět jsem se chtěla pustit už před delší dobou - trošku dlouho ji už mám doma z knihovny - ale stále jsem si k ní ještě nenašla čas. Ale pak jsem viděla v jednom dílu Switched at Birth, seriálu, co mám právě rozkoukaný, motiv geocachingu, a totálně mě to dostalo! A právě v knize Pět je geocaching, což je jediný důvod, proč jsem knihu stále neodnesla do knihovny. Snad se do knihy brzy pustím, protože jsem na ni opravdu velmi zvědavá. Nečetl jste ji někdo? Je vážně tak dobrá, jak se všude píše?

Trnový princ | Goodreads

Mějte se na pozoru před Trnovým princem... Když mu bylo devět, sledoval, jak mu přímo před očima zavraždili matku a bratra. Když mu bylo třináct, byl vůdcem bandy krvelačných banditů. Do patnácti má v plánu být králem... Nastal čas, aby se princ Honorous Jorg Ankrath vrátil na hrad, který kdysi opustil, a přihlásil se o dědictví, které mu po právu náleží. Svět se pro něj změnil v den, kdy visel na trnech ostnovníkového keře a sledoval, jak muži hraběte Renara vraždí jeho matku a mladšího bratra. Od té chvíle prahne Jorg po pomstě. Život a smrt pro něj představují jen obyčejnou hru - hru, ve které nemá co ztratit, ale ve které může vyhrát úplně všechno. Jenže v otcově hradě na něj nečeká nic, než zrada. Zrada a temná magie. Je možné, aby osamělý chlapec, byť nade vší představu divoký a zvrhlý, porazil nepřátele, jejichž moc přesahuje i ty nejbujnější představy? (Goodreads)
 
A poslední, Trnový princ! Po Trnovém princi toužím už delším dobu. Měla jsem z knihovny půjčený druhý díl, ale na co číst druhý díl, když jsem nečetla ještě ten první, že? Takže jsem čekala pěknou dobu, ale dočkala jsem se. První díl koupili do knihovny a já si ho nemohla nechat ujít. Teď čeká v knihovně až se do něj pustím. Snad to bude brzo než později.
 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Na Trnového prince mám taky zálusk. Jenže těch knih je plno.
    http://kniho.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím. Sama nevím, do které se mám pustit první...:D

      Vymazat
  2. Bestiář Harryho Pottera bych si taky chtěla koupit, ale je moc drahý... No, třeba se dočkám o Vánocích :) Knih teď vychází spousta...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! Mám v merku spoustu dalších knih, a bude to ještě horší až v Londýně, kam za nedlouho prchám, navštívím místní knihkupectví..:D A já si knížku Bestiář Harryho Pottera nekupovala, ta cena je trošku pálka, to uznávám..:D Já si knížku pro sebe ukořistila v knihovně, a nějak ji tam teď nechci vrátit..:D Ty obrázky vypadají naprosto úžasně...:)

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide