Knižní přání #41

září 12, 2015


Projekt Knižní přání, je to něco jako On my Wishlist, jen je trošku poupravený. Pochází z dílny Nikki Finn. Spočívá v tom, že si otevřu svůj to-read list na GoodReads, k tomu stránku random.org a vylosuji si tři náhodná čísla - tedy čísla knih, která jsou přiřazena v listu na GoodReads, které bych si ráda přečetla. Ty tři knihy tady pak ukážu.


Čarovná | Goodreads

Nastupuju zrovna do nové školy a nikdo z mých spolužáků ani učitelů netuší, že jsem ji měla absolvovat už dávno. Netvrdnu tady, protože jsem hloupá, já prostě nestárnu. Jsem totiž nesmrtelná. A vzhledem ke svým schopnostem chci ostatním pomáhat. Ne vždycky to ale vyjde. Jenže právě teď potřebuje moji pomoc dívka jménem Emma… (Goodreads)
 
Hm, opět něco nového od autorky Alex Flinn? To si jednoznačně nenechám ujít! Jak jsem zjistila, je Čarovná něco jako volné pokračování Netvor. Již to není o Kylovi a Lindy, tentokrát je hlavní hrdinkou Emma, a společným bodem je stejná škola a Kendra! Kendru jsem si oblíbila již ve filmu, jedna ze sester Olsenových, ji zahrála opravdu skvěle, a v knize je taky úžasná, takže když jsem zjistila, že v pokračování, neodolala jsem, a knihu si přiradila do to-read listu. A pak se mi poštěstilo, a Čarovnou se mi podařilo vyhrát v Letním HOPu. Z knihy mám vážně šílenou radost, a nemůžu se dočkat, až se do ni pustím.
 
Královna Tearlingu | Goodreads
 
Fascinující fantasy příběh dlouho ztracené královny, její nejisté a nebezpečné cesty na trůn a přátelství i hlubších vztahů, které vznikají, když se temné nadpřirozené síly snaží zničit poslední zbytky dobrých, spravedlivých a věrných. (Goodreads)
 
O knize Královna Tearlingu jsem se dozvěděla od své kamarádky Azzie, a hlavně z její recenze. Řekněme, že ona z knihy nebyla moc nadšená, ale mě zaujala anotace a taky obálka, takže jsem ji o knihu požádala. S radostí mi ji darovala - moc ti za ni děkuji, koště! A teď ji mám doma asi už skoro rok, a ještě se k ní nedostala! Opravdu mě to mrzí, ale tentokrát to hodlám brzy napravit, protože jsem zjistila, že se na motivy této knihy natočí film! A v hlavní roli bude Emma Watson! To bude rozhodně pecka! Pokud se film dostane k nám do kin, rozhodně na něj půjdu, ale doufám, že ještě před ním, se dokopu k přečtení knihy.
 
Elita | Goodreads
 
Třicet pět dívek přišlo do paláce soutěžit v Selekci. Všechny až na šest byly poslány domů. A jen jedna se provdá za prince Maxona a bude korunována princeznou Illey. America si pořád není jistá, kde leží její srdce. Když je s Maxonem, nechává se unášet jejich novou dechberoucí reakcí a nesní o ničem jiném, než být s ním. Ale kdykoliv vidí Aspena vykonávajícího práci strážce v paláci, je strhávána vzpomínkami na společný život, který si plánovali. Jak se skupinka zmenšila na Elitu, jsou ostatní dívky ještě odhodlanější získat Maxona - a Americe běží čas na rozhodnutí. Právě když si je America jistá, že se rozhodla, zničující ztráta ji donutí znovu o všem začít pochybovat. A zatímco se snaží představit si budoucnost, agresivní rebelové odhodlaní svrhnout monarchii nabývají na síle a jejich plány by mohly zničit její šanci na jakýkoliv šťastný konec. (Goodreads)
 
A poslední knihou tohoto týdne - co bych si už konečně mohla přečíst! - je kniha Elita. O Elitě mluvím v jednom kuse, jak bych si ji už konečně mohla přečíst. Zvláště, když nedávno vyšel třetí a závěrečný díl! Mám venku celou trilogii, vím tedy, jak to dopadne, pokud si seženu i První, ale zpět k Elitě. Trošku se jí bojím. Je na ni spousta názorů, jak pozitivních, tak negativních, a já se stále nemůžu rozhodnou! Plus, jsem na mizině, mám teď vážně minimum kapesného - šetřím na Londýn, áááá, koncem října odlítám! - takže teď nepotřebuju utrácet peníze za knihu, která se mi pak třeba nebude líbit. Takže stále Elitu odkládám a odkládám, ale jednoho dne bych si ji přeci jen mohla sehnat. Už taky ty obálky za to stojí!
 
Nečetl jste někdo Elitu? Jaký je na ní váš názor, opravdu by mi to pomohlo se konečně rozhodnou. :-)
 

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Elita se mi líbila, ale jsem líná si koupit závěrečný díl. Určitě sto jí za to :) http://readersari.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář...:D Že bych to tedy přeci jen zkusila?..:D Ještě uvidíme...:)

      Vymazat
    2. Určitě to zkus :) Bude to stát za to :)

      Vymazat
  2. Kralovnu uz mam doma a musim se k ni konecne dopracovat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji taky mám už delší dobu doma, ale ještě ne a ne se do ní pustit..:D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide